• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Kirppis löytöjä ♥

Jälleen kerran tein mitä ihanimpia löytöjä lauantaisella kirppis
reissullani, ja olen supe mega über tyytyväinen ostoksiini ♡ !

Niin tosiaan, teen kaikki kirppislöytöni aina yhdeltä ja samalta kirppikseltä,
nimeltä Viirin kirppis, sijaitsee Klaukkalassa. Sinne siis tekemään löytöjä ! :)

- - -  - - -

Musta huivi (Pieces) 0,75€ & Pääkallo bikinit (Pieces) 1€

Harmaa "jupsuit" (H&M) 3,50€

Kengät (Dinsko) 0,50€

Valkoinen toppi (VeroModa) 1€

Musta poolopaita (H&M) 1€ & Musta vekkihame (H&M) 1€

Hello Kitty yöhousut (H&M) 0,30€

Mustat legginsit (Pieces) 1€

- - -  - - -

5 kommenttia:

  1. oon käyny pari kertaa tuol kirpparilla ;) mutta oon niin nolo etten koskaan löydä mitään järkevää (jään kattelee vaa mitä kaikkea naurettavaa ihmiset on omistanut... ehehe), paitsi huiveja.

    VastaaPoista
  2. Sulla täytyy olla kyllä Oona ihan pirun iso vaatekaappi että saat kaiken mahtumaan! :) olisi kiva joskus jos tekisit postauksen liittyen vaatekaapin sisältöön.... ei välttämättä aina näihin uusiin hankintoihin liittyen mutta esittelisit vaikka sun oudoimmat releet, joita et kehtaa myöntää omistavasi ja vaikka kaikista hienoimmat vaatteet!

    VastaaPoista
  3. Tuntuu että täällä lapissapäin jotku kirpparit on ylihinnoteltuja, kun kattelee näitä sun löytöjä.
    Halvin asia mitä olen löytänyt kirpparilta on varmaan 50snt maksanut toppi semmosella zombie aiheisella kuvalla, mutta loput onkin yleensä niitä 5e:stä sinne 20e luokkaan ellei edellämainitun paidan kaltaisia poikkeuksia mainita.
    Joskus harmittaa sitten, kun se hinta laatusuhde ei kohtaa... Varsinkaan kun joku vaate on pahasti rikki ja maksaa silti yli kymmenen euroa ja kun minä kyllä kunnostelen niitä vaatteita mitä ostan huonokuntoisina (tai tuunailen), mutta silti olen joskus aika nirso näissä hintahommissa, koska kaiken järjen mukaan tottakai haluan selvitä mahdollisimman pienelä rahalla :D
    Oulussa taas on vielä kalliimpaa, riippuu varmaan siitä onko se kyseinen kirppari sitten kuinka suuri ja että kuinka laadukasta tavaraa ne ottaa sisään :/
    Mikä On kallein juttu minkä oot just raaskinu ostaa kirppulilta? :)
    Ps. Toivottavasti sait selkoa, olen pahemmanluokan pötkökirjoittaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä .. Eihän tommosta mestaa tollasilla hinnoilla voi kirppikseks sanoa ;o Huhhuh .. Hmm, mikäköhän ois ollu kallein juttu minkä oon ostanu .. No vuoden sisällä varmaan yhdet kengät jotka makso 7€ :D

      Poista