• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Perjantai & lauantain ostokset.

- - -  - - -

Olin koko perjantai päivän sairaalassa, 12 pitkää ja ( henkisesti ) tuskallista tuntia. Jotkut tietävät syyn mutta tietäkööt. En aio tästä kuitenkaan täällä blogissa puhua, ei tämä kuitenkaan 100% avoin ole niinkuin jo aiemmin olen maininnut. Mutta kuitenkin tämän verran; Minä olen kunnossa, en ole joutunut onnettomuuteen tms. Päivä oli raskas ja itkuinen, mutta kaikki on nyt hyvin.


Aamulla saavuin sairaalaan *piip* -osastolle ja sain ensimmäiseksi eteeni
karmean makuista kaurapuuroa ja kovettuneen leivän juustolla ja kurkulla.





Lounas näytti tältä (jonka tosin sain syödä vasta klo 14 aikoihin ), ja maistui yhtä karmealta kuin näytti. 
Söin kuitenkin lähes kaiken, sillä olin aivan käsittämättömän nälkäinen oltuani 6 tuntia syömättä mitään.
Onneksi päivälliseksi sain vain noin tuntia myöhemmin ihanaa kuumaa lohikeittoa ja pannukakkua ! :) ♥


Aika kului lähinnä sängyssä maaten, tupakalla ravaten, katsoen tv'tä ja seuraten kelloa .. 
Oli minulla mukana tietokone ja kirja (Amerikan Psyko), mutta netti ei toiminut ja kirja oli
niin helvetin vaikea lukuinen, ettei kummastakaan ollut mitään iloa saati apua ajan kuluksi.



- - -  - - -

Seuraavaksi ( jälleen kerran ) esittelyssä viimeisimmät kirppislöytöni. Tällä kertaa kun kävin läpi pöytiä ja rekkejä, ajatellen että nyt en osta vaatteita, mille ei välttämättä ole niin paljoa käyttöä. Palauttelin siis vähänväliä joitain vaatteita takaisin pöytiinsä, mutta tällaisia vaatteita kirppikseltä kuitenkin lähti mukaani;


Musta paita 0,50€ & Lila paita 1


Musta laukku 1€ & Valkoinen yläosa 1


Sininen paita 0,20€ & Vihreä paita 0,60


Punainen kynähame 1€ & Bandeau 0,30

- - -  - - -

6 kommenttia:

  1. Ekana tuli mieleen abortti. :/ no, oli mitä oli, voimia ja hyvä et oot kunnossa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aborttia minäkin aloin miettimään.
      Pääasia, että Oona on kunnossa!

      Poista
    2. Kiva tosiaan että oot ok! etkö kuitenkin vois kertoo minkä takia viruit siellä, ettei tarviis huolehtii turhaan :(

      Poista
  2. Oon niin kateellinen, ku aina löydät kirppiksiltä kaikkea ja halvalla,
    miksei mulla oo samanlaista tuuria. .__.

    Hyvä että oot kunnossa. (:

    VastaaPoista
  3. Se tästä vielä puuttuiski jos tollanen ihminen jolla on ongelmia ittesä kaa ja pahasti ni sais lapsen kasvattaakseen.. säälisin sitä lasta

    VastaaPoista