• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 23. huhtikuuta 2013

Kirjoitelma, joka ei perustu tositapahtumiin © Oona Aaltonen.

Hänen asuntonsa on sekainen, mutta miellyttävä ja kotoisa. Sinne tänne on aseteltu pulloja, joiden etiketissä lukee suurella fontilla Jim Beam. Ymmärrän sen olevan alkoholia, mutta en tiedä sen enempää. Pullojen suihin on asetettu valkoiset kynttilät, joita hän sytyttää olohuoneessa yksitellen. Minä makaan sohvalla kuunnellen hidastempoista musiikkia, kunnes hänen kasvonsa ovat omieni yläpuolella. Hän on sammuttanut valot asunnostaan, ja nyt valona on vain kaunis kynttilän liekkien hohto. Siirrän sinistä hohtavan katseeni hänen silmiinsä, nostan käteni ja kiedon ne hänen kaulalleen. Hän suutelee minua hellästi, nojatessaan käsivarsiensa varassa päälläni. Aika on pysähtynyt, siltä ainakin tuntuu. Mikään ei ole ajatuksissani tuolla hetkellä, muu kuin se hetki. Minulla on vain se hetki, se tunne, hän. Me olemme vain me. Minä ja hän, siinä sohvalla. Kauniin, romanttisen, herkän hetken jonka toivon kestävän ikuisesti.

Avaan silmäni ja tunnen lämpimän hengityksen niskassani. Hänen ihonsa on suloisen ja rauhoittavan lämmin. Hänen vasen kätensä on kietoutunut ympärilleni, ja minä pidän siitä kiinni. Hymyilen, kun tajuan että hän on jo hereillä. On jo päivä, tiedän sen, mutta en silti halua nousta sängystä, hänen sängystään. Käännän kylkeä, ja silmäni kohtaavat hänen vihreän katseensa. Hän hymyilee minulle, ja minä hymyilen hänelle. Olen krapulasta tokkurainen, enkä jaksa nousta vielä sängystä, kun hän on jo keittiössä keittämässä kahvia. Raahaudun kuitenkin hetken päästä unissani olohuoneen sohvalle ja katson kelloa haroen takkuisia hiuksiani. Yksi. Kaksi. Jotain sellaista, en ole varma. Eikä minua oikeastaan edes kiinnosta. Minulla ole kiire lähteä yhtään minnekkään. Ei, kun voin olla hänen luonaan, hänen vieressään.

- - -  - - -




- - -  - - -

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Itekki tykkään siitä ihan törkeen paljon ! :)

      Poista
  2. Upeita kuvia, mutta jos tuota feikkiseptumia haluaa pitää, eikö voisi yrittää edes katsoa sopivan kokoista? Ei septum ukkoa syvälle sieraimiin vaan on heti edessä rustossa roikkumassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaista on super vaikea löytää, kun koru ei edes pysy siinä kohdassa kunnolla, missä sen oikeasti pitäisi olla ._.'

      Poista
  3. Onko tää Pietu " Pyörremyrsky pääni sisällä " blogin pitäjä ?

    VastaaPoista