• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Elämässä uuden sivun kääntäminen.

Olen pakannut hänen tavaransa valmiiksi keskelle olohuonetta, kun hän soittaa ovikelloa. Käteni vapisevat 
hallitsemattomasti, kun hän astelee asuntooni esittäen niin itsevarmaa kuin vain pystyy. Tiedän kuitenkin, että 
hän on hajalla. Hän ei sano minulle sanaakaan. Ottaa vain tavaransa ja häipyy, ja minä jään hiljaisuuteen.

Niin. Miika on siis lähtenyt asunostani, luotani, elämästäni. Suhteemme loppui, mutta tiedän sen olevan 
minulta oikea päätös. Haluaisin olla hänen kanssaan tekemisissä, mutta ymmärrän ettei hän halua nähdä 
minua, puhua minulle, olla minun kanssani missään tekemisissä ainakaan vähään aikaan. Mutta minä olen 
tehnyt päätökseeni. En jäänyt enää siihen samaan oravanpyörään vaan käänsin elämässäni uuden sivun.

- - -  - - -

Nyt minä olen tyytyväinen. 
Nyt minä aloitan uuden elämän.
Nyt minä aion vain elää.

- - -  - - -

29 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kyllä tämä tästä, kun tiedän olleen oikea päätös (:

      Poista
  2. Voi ei... :( Harmillista :/

    VastaaPoista
  3. Ymmärrän jos et halua kertoa mutta kysynpä kuitenkin, eli oliko tälle joku ''syy'' tälle teidän eroamiselle? Tiedän siis että joskus ei vain homma toimi mutta oliko tässä tapauksessa jokin syy tälle miksi näin päätit? :/ tsemppiä, elämä jatkuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tähän syy on, oikeastaan moniakin, mutta jääköön ne syyt henk.koht. jutuiksi, kun ei ole blogi kuitenkaan 100% avoin .. :)

      Poista
  4. tsemppiä...toivottavasti pärjäilet ♥ :)

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti kaikki on nyt sitten paremmin (: voimia toiselta juuri eronneelta

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. kirjoitin ton jotenkin vähä sekavassa mielentilassa, en siis tarkoittanut että "jes erositte" vaan, että "jes, oikea päätös". tai niin.. onpas vaikea selittää :D en kuitenkaan siis pahalla tota tarkoittanut! vaikka siltä tossa kyllä kuulostaa.. pahoittelut

      Poista
    2. haha okei :D kiitos selvennyksestä ! ♥

      Poista
  7. voi vitali . _ . koita nyt kuitenkin jaksella, erot on iha tyhmiä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä ne on, mutta eteenpäin mennään kun ei muuallekkaan pääse :)

      Poista
  8. Hienoa että sä osaat ottaa asian näin. Joskus on tehtävä vaikeitakin päätöksiä ja silti elämä jatkuu. (:
    Ja vaikka tämä oli vissiin Miikalle kovempi paikka, kyllä hänkin vielä tajuaa ettei maailma tähän kaadu ja elämä jatkuu (;

    VastaaPoista
  9. siinäpä voit sitten taas alkaa itteesi murhailemaan, sulla ei oo raskaalla hetkellä ketään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en aio pitäytyä parisuhteessa vain sen takia, että minulla olisi joku kehen nojata kun itkettää. eipä tässä ole mitään syytä alkaa itseäni "murhailemaan" ..

      Poista
  10. Oot todella vahva ja jaksavainen nainen :) Tsemppiä sulle !

    VastaaPoista
  11. Ompa ikävää, että suhde loppui.. Millon tulee uutta videoo? ois kiva jos sulle vois kirjottaa etanapostia :) Tai sit semmonen kysymys video ois kiva.

    VastaaPoista
  12. Vautsi Oona :o täytyy vain nostaa sulle hattua ja onnitella noin isosta päätöksestä, kun se kerran tuntuu ainoalta Oikealta ratkaisulta! Elämä on liian lyhyt siihen, että kannattaisi viis veisata omasta sisäisestä äänestä ja elää 'väärässä paikassa väärään aikaan' ...
    Kiitos siitä, että pidät tätä blogia, josta muutkin voivat ammentaa voimaa vaikeuksiinsa ja elämäänsä yleensäkin :'---) ja täytyy myöntää, että olet auttanut minuakin ymmärtämään asioita hieman laajemmin ja tekemään kipeän, mutta ainoan oikean päätöksen - etäältä, mutta kuitenkin.
    Kiitän ♥

    VastaaPoista