• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 25. toukokuuta 2013

Oona's home ♥

Kyllästyn nopeasti, varsinkin asuntoni sisustukseen, ja olen jälleen kerran muuttanut asuntoni järjestystä ja sisustusta. Oikeastaan olen järjästänyt asuntoni uudestaan jo pariinkin otteeseen kuukauden sisällä .. Mutta niin, olen siis hankkinut uusia sisustuselementtejä ja kalusteita. Tiimarissa oli -70% alennuksia sisustustuotteista, tottakai minä sisustusintoilijana kävin shoppailemassa vähän kaikenlaisia pieniä juttuja kotiin, ja tulihan sitä käytyä myös Ikeassa kaluste ostoksilla. Ja nyt kun asun jälleen yksin on minulla paljon enemmän tilaa itselleni ! 

- - -  - - -


- Olen todella pahoillani videoiden laadusta ..
Toivottavasti saatte edes jostain jotain selvää.


- - -  - - -

Uusi tietokonepöytä (Ikea). Vanha päätyi uuden viereen "työpöydäksi". Halusin tosiaan tällaisen paljon pienemmän pöydän läppärilleni, ettei ole ylimääräistä krääsää kokoajan ympärillä. Ja tuo lamppu (Ikea) oli niin suloinen, että se oli yksinkertaisesti pakko saada omaan kotiin ♡ ! Sitten ovat nuo .. mitä nuo nyt ovat, pöytäliinat (Tiimari), sekä niihin sopivat kynttiläkipot (Tiimari). Tuoleihin hankin pehmeät istuintyynyt (Ikea), koska niiden kanssa vaan on paljon mukavempi istua. Kynttilöitä (Tiimari) hankin tietysti myös, koska rakastan niitä. Vaaleanpunaiset tuoksuvat ruusulle.

3 kommenttia:

  1. Kivan näköinen koti ja juuri sopivaan aikaan teit asunto esittelyn kun olen alkanut ajatella mitä omaan asuntooni hommaan nytten kun muutan omaan luukkuuni. En ole sisustaja ihminen mutta en ajatellut asua juuri remontoidussa kämpässä kuin jossain slummissa (Heh). Mietin tossa sun seinän teksiä 'You were given this life because you WERE strong enough to live it' Suurennettuna tuo 'were' sen takia että eikö siinä pitäis olla are ? koska 'were:n' kanssa sinä OLIT tarpeeksi vahva elämään sen vai oletko juuri tarkoittanut sen niin että 'olit' tarpeeksi vahva ? En tiedä ,tietenkin voin olla väärässä mutta jäi mietityttämään :D Näin kysymällähän se se selviää :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, toivottavasti sait jotain ideoita oman kotisi sisustamiseen :) Aloin nyt itsekkin miettimään kumpi on parempi, were vai are sana tuohon lauseeseen .. Noin olen sitä aina käyttänyt mutta nyt epäilen. Perkele. Kiitos kuitenkin huomautuksesta ! Nyt pitää päättää kumpaa käyttää :D

      Poista
  2. Joo kyllä jotain pientä tuli omaankin mieleen :) Ja niin mä ajattelin kans että kumpi se voisi olla ,tietenkin sitä voi kummin vain käyttää.. Molemmat sopii tietty mutta niin.. Heh :D

    VastaaPoista