• desireforthefuture.blogspot.fi

torstai 2. toukokuuta 2013

Uni(en tulkinna)sta totta.


Ennemmin tai myöhemmin näin kuului tapahtua ... ♪

- - -  - - -

Niinkuin mainitsin aiemmin, olen eronnut ja lähtenyt pitkäaikaisesta parisuhteesta. Muutama viikko
ennen lopullista eroa, olin nähnyt unen ja tulkinnut sen. Olin tulkannut tämän edellämainitun elämän
tapahtumani ja sen hetkellisen kulun. Muistin hetki sitten kyseisen unen ja sen tulkinnan, joten etsin
kuumeisesti kirjoittamiani muistiinpanoja. Kirjaan nyt sen, mitä olin unestani tulkinnut tulevaisuuteeni.

- Arjesta irrottautuminen.
- Menestyminen elämässä.
- Aihetta riemuun, mutta sisällä suuria murheita.
- Kyky ymmärtää paremmin tukahdutettuja viettejä ja haluja.
- Halu ehjään ja tasapainoiseen minuuteen ilman huonoja vaikutteita.
- Harkitse vaikeaa päätöstä tarkkaan.
- Huomioi torjutut tunteet ja ajatukset.
- Kyky tarkastella elämän suruja ja murheita uudella tavalla.
- Raskas ja vaativa tehtävä ennen uuteen elämänvaiheeseen siirtymistä.
- Muista, että päämäärä on tavoitettavissa.
- Henkinen kyvykkyys.
- Kaikesta huolimatta ongelma selviää.

- - -  - - -

8 kommenttia:

  1. miten et näytä yhtään iteltäsi tossa kuvassa? :( näytät joltain maksulliselta :S yleensä aina oot ollu niin kaunis, mutta kuka minä olen tuomitsemaan ketään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä .. :( En maksulliselta sentään haluis näyttää, mutta minkäs teet :S

      Poista
    2. Kuinka muuten voit? OOtko koulussa jaksanu käydä ja hei mites se sun sali harrastus? :))

      Poista
    3. Voinnista tulee varmasti myöhemmin postausta :') Koulussa ja töissä ollu, tuo kuvakin on töissä otettu. Salilla ei oo voinu käydä erinäisistä syistä ..

      Poista
    4. no aika erikoinen käsitys maksullisesta anolla :DDD

      Poista
  2. Okei, innolla odotan postauksiasi! :)

    VastaaPoista
  3. Et tosiaan näytä maksulliselta mun mielestä. Kaunis nainen!

    VastaaPoista
  4. Kaunis!:) koita pärjäillä, oot vahva!<3

    VastaaPoista