• desireforthefuture.blogspot.fi

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Summer vacation is here, again.

"Näin viime yön unta, et ku sain mun opinnäytetyön painosta, aloin itkemää ja itkin koko päivän koska se oli nii paska." Tämä minun totta pitävä lausahdukseni nauratti koko luokkaa, samoin opettajaa, joka alkoi tämän jälkeen kertomaan luokalle miten stressaavaa opinnäytetyön tekeminen todellisuudessa on ja tulee olemaan. Tämä oli hauska juttu siihen asti, kunnes sain painovalmiin opinnäytetyöni käsiini ja uneni toteutui. Epätoivo, turhautuneisuus ja aggressio. Loppu päivä olikin sitten pelkkää itkemistä, joka loppui hetkittäin mutta jatkuu aina vähän ajan kuluttua. Minun ei tarvinnut kuin esim. pudottaa jotain kädestäni, niin lohduton itkeminen alkoi uudestaan. Kyllä osa teistä varmasti tietää millaista se on, millaisesta tunnetilasta ja tilanteesta ylipäätään nyt puhun. Olen niin turhautunut. Olen niin helvetin turhautunut. Kaikki meni täysin päin helvettiä. Opinnäytetyöni on painettu täysin päin helvettiä.

   Kotona minä itkin Nicolle puhelimen välityksellä. Laitan parin tunnin kuluttua (jolloin vuodatin kyyneleitä Nicon olohuoneen sohvalla samalla käärien tupakkaa) opettajalleni tekstiviestin "Kannet on väärät, sivut on tehty kaikki väärin, sivuja puuttuu ja kaikki muukin on päin helvettiä. Ainoa asia mikä on oikein, on etukannen kuva ja kirjan sisältämät, kirjoittamani tekstit. Oon nyt itkeny turhautuneisuutta siitä asti kun avasin sen kirjeen." Opettajani soitti minulle lähes heti takaisin ja puhuimme puhelimessa lähes 20 minuuttia, ja olen aivan varma että tuona aikana lausumieni kirosanojen määrä on lähellä lukua 100. Jouduin puremaan huulta ja taistelemaan henkisesti, etten purskahtaisi kesken puhelun siihen huutoitkuun. Loppuillasta kuitenkin rauhoutuin, mutta olin käsittämättömän uupunut itkemisestä ja raivoamisesta.

Yllä olevan tekstin minä kirjoitin tiistaina, 28. toukokuuta '13. 

Tuolloin tuntui kuin kaikki olisi tuhoon tuomittua, kaikki meni kuitenkin
 loppuenlopuksi hyvin. Opinnäytetyöni on nimittäin vihdoinkin valmis ! :)
Kuvassa näette ont'ni etu-, sekä takakannen. Klikkaa suuremmaksi.


- - - ☠ - - -

Viimeinen koulupäivä. Viimeinen työpäivä. Viimeinen päivä ennen kesäloman alkua. Ja minä en pidä kesälomasta, minä lähestulkoon vihaan sitä (lue tämä postaus: Ehkä joskus, ehkä ei koskaan, ehkä jo huomenna, niin tiedät miksi). Istun yksin luokassa samalla tietokoneella millä olen koko neljännen vuoden istunut. Koko median osasto on tyhjä. Niinkuin taitavat olla kaikki muutkin osastot. Kaikki ovat liikuntasalissa. Kaikki ovat seuraamassa kevätjuhlaa. Minä en. Minä päätin olla menemättä sinne. Minä päätin olla menemättä sinne, koska en halua masentua ja tuntea pettymystä itseeni enää yhtään enempää. Olen laittautunut, mutta ihan vain muodon vuoksi. Enhän minä kevätjuhlaan voi tulla mustassa t-paidassa, jossa lukee valkoisella tekstillä AHDISTAA.

   Seurasin viime vuonna, kun silloiset luokkalaiseni valmistuivat. Enkä minä todellakaan halua olla siellä nyt seuraamassa, kun minua vuotta nuoremmat valmistuvat. En halua olla siellä seuraamassa, kun valmistuvat oppilaat saavat päättö todistukset, kun jotkut saavat stipendejä raikuvien aploodien kaikuessa suuressa, täpötäydessä salissa. En halua olla siellä seuraamassa, kun muut onnistuvat. En halua olla siellä ajatellen, että olen epäonnistunut luuseri. En halua olla siellä tiedostaen, että minulla on 50/50 tilanne, tulenko minä koskaan valmistumaan media-assistentiksi, vai olenko opiskellut 4 vuotta täysin turhaan. 4 vuotta minä olen nyt opiskellut audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto -nimisellä linjalla. Opinto-oikeutta minulla on ainakin 1.10.2013 asti, ehkä pidempäänkin. Mutta 5. vuosi ei ole vielä varma. Sen, pääsenkö 5. luokalle opiskelemaan, selvittämistä jatketaan taas kesäloman jälkeen. Jos en, tiedän murtuvani täysin, jälleen kerran.

Yllä olevan tekstin minä kirjoitin perjantaina, 31. toukokuuta 2013.

- - -  - - -

Seuraavaksi kuvia ja pari videota 
puhelimestani kesäloman ajalta ..


- - -  - - -


- - -  - - -



- - -  - - -



- - -  - - -



- - -  - - -

Siellä on Pietu kameran takana ♥ !

Löimme Pietun kanssa vetoa, uskallanko /
kehtaanko viedä poikien pallon, ja minähän vein !

video

- - -  - - -

Keskiviikko = Kratoksen kylpypäivä ♥

Tosin tälläkertaa se oli vähän vauhdikkaampi kun normaalisti .. :') Kyllä se
 myöhemmin taas rauhottui ja lillui vedessä monta minuuttia ihan tyytyväisenä.

video

18 kommenttia:

  1. RAKASTUIN KRATOKSEEN ;_____; <3 ihana hupsuli.

    ja niin, minä valitettavasti tein sen virheen että menin kevätjuhlaan ja näin miten muut onnistuvat ja miten kauniita kaikki muut ihmiset siellä olivat kun taas minä tunsin epäonnistuneeni kaikessa, täysin.

    Mut hei, toivotaan että pääset opiskelemaan viidennelle vuodelle. :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kratos on ihanin ♥

      Tiedät siis 100% 'sti miltä minusta tuntui .. Harmi kun menit, onneksi itse olin menemättä :/ Toivotaan tosiaan että saisin opintoni päätökseen ja todistuksen käteeni !

      Poista
  2. Sä ja pietu ootte niin ihania! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Khih, kiitoksia ! :') ♥

      Poista
    2. :D:D hihiii meitsiiiiiiiiiiiiii!
      ps. en kestä noit Remun kuvii xD

      Poista
    3. Sinä ♥
      Noi kuvat ei oo vielä ees pahoja .. XD

      Poista
  3. siis tunsitteko te noi pojat :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai ! En nyt sentään tuntemattomilta olis kehdannu palloa viedä tolla tavalla :'D

      Poista
  4. Ootko alipainonen? Siis tarkotus ei oo loukata tai mitään vaikka ehkä niin luuletkin..? Mut tää dun blogi on mahtava :) älä lopeta ikinä kirjottamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tuo ole lainkaan loukkaava kysymys :) Ei, en ole alipainoinen, vaan ihan normaalipainoinen. Ja kiitos ♥ !

      Poista
  5. toivon todella että pääset opiskelemaan viidettä vuotta ja saat todistuksen käteen :) itse nyt menen kesän jälkeen lukioon viidettä vuotta enkä todellakaan itsekään ollut kevätjuhlassa... toivon mukaan valmistun itsenäisyyspäivänä mutta koskaan ei voi tietää tämän epävakaan mielen kanssa. Ylioppilastutkintoni oin tällä hetkellä aivan laidasta, kaksi L:ää (pitkä ranska ja englanti) ja kaksi A:ta (äidinkieli ja lyhyt matikka) ja vieläpä yksi I(biologia). Eniten vituttaa äidinkielen A joka ei todellakaan ole tasoani ja olisin luultavasti saanut M:n ellen olisi saanut niin hirveää ahdistuskohtausta tekstitaito osuudessa että sain tasan viisi riviä kirjoitettua kun olisi pitänyt kirjoittaa 3 kahden sivun pituista tekstiä -.- mutta syksyllä sitten uusimaan. Oho rupesinpas nyt tarinoimaan eikä sinua voisi varmasti vähempää kiinnostaa koulumenestykseni (tai siis sen olemattomuus) mutta pointtini oli että itsekin käyn jotain koulua viidettä vuotta ja sekös vituttaa, niin että ollaan jollain tasolla samassa veneessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedät siis kuinka paljon minua stressaa ja tuskastuttaa. Kiitos kommentista ♥, toivottavasti me molemmat saamme koulumme kunnialla päätökseen .. :)

      Poista
  6. haha, hyvä toi video mies viet pallon :) Aattelinki, että vaatis aika paljon pokkaa viedä tuntemattomilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, joo ei mulla sentään niin paljon pokkaa ole .. :'D

      Poista
  7. Kai ton koiran iho-ongelmia on hoidettu lääkärillä? Onko lääkitystä? Rotutyypillinen sairaus kyllä, ei ihme siis mutta ei toi iho hyvältä näytä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvissa kontrasti vedetty 100 prosentiin, mutta koira on tosiaan menossa lääkäriin pian ihonsa takia muutenkin. :/

      Poista
  8. haha luulin ettet tuntenu noita poikia! :D pelkään käärmeitä ihan yli paljon, mutta taisin juuri rakastua Kratokseen. suloinen otus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suloinen otus se onkin ♥ Tarvitse todellakaan pelätä (: Ihan harmiton otus.

      Poista