• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

No, not today.

Olen enemmän kuin vain pahoillani siitä, etten ole saanut täällä blogin puolella vähään aikaan aikaiseksi oikeastaan mitään kunnollista .. Kaksi viimeisintä postaustakin ovat olleet vain täynnä kuvia, vailla minkäänlaista tekstiä .. Niin no, eivät sentään ole ihan vain mitä tahansa kuvia vain lätkittynä toistensa perään, sen enempää niihin huomiota kiinnittämättä ! Mutta tosiaan, enköhän minä taas parin päivän sisällä saa otettua itseäni tiuemmin niskasta kiinni näiden postauksien suhteen ! :) 
   Ja niin, elämääni ei kuulu sen koommin erikoisen hyvää, kuin ei erikoisen huonoakaan. Olen elänyt elämääni päivä kerrallaan, tai ainakin pyrkinyt siihen. Kaikki on ihan OK. Postauksien puute ei siis johdu jostain tietynlaisesta elämäntilanteesta tai -muutoksesta, vaan minulta on yksinkertaisesti inspiraatio kadonnut jonnekkin ties minne ja ties kuinka syvälle perseeseen .. Mutta kyllä minä sen sieltä perseestä vielä kaivan, vaikka väkisin ! Alkaa nimittäin itseänikin vituttamaan tällainen turhauttava aikaansaamattomuus. Tulevien postauksien lista sisältää jo monta keskeneräistä tekstiä luonnostumassa. Niin, ja olenhan minä kirjannut ne tuonne vasempaan sivupalkkiin teidänkin nähtäväksenne, jotta tietäisitte edes jossain määrin mitä blogissani julkaistavissa postauksissa on luvassa lähiaikoina .. Postausehdotuksiakin saa tietysti laittaa myös tulemaan, pyrin toteuttamaan kaikki ! :) Mutta tällaista on siis ainakin luvassa;

Minä ja minun tyylini.
 Oman vartalon vaikutus
omaan pukeutumistyyliin.
 Suosikki- ja eniten käytössä
olevat vaatteeni ja asusteeni.
 Menneisyyden haamut.
 Pienet asiat jotka vituttaa.
 (BB) Isoveli valvoo.
 Vampyyrit / vampirismi.
 Kysymyspostauksen vastaukset.

1 kommentti:

  1. Itel taas jo ainaki toista päivää järkyttävä väsymys vaikka mitää en oo tehny :S ilmaki on ollu hyvä mut ei mikää inspaa

    VastaaPoista