• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Nyt on hymy niin perkeleen herkässä !

Tänään, keskiviikkona 25.9.'13, vaikka kello on vasta vähän yli kaksi kun tätä kirjoitan, niin on ollut aivan 
KÄSITTÄMÄTTÖMÄN IHANA JA HYVÄ PÄIVÄ ! Olin aamun ja aamupäivän pikkusiskoni Sanna
koulla, koska Sanna teki asiakastyön minulle. Siskoni opiskelee parturikampaajaksi ja teki minulle hiusten 
hoidon sekä hiusten latvojen leikkuun. Ja kotiin päästyäni .. Voi jeesuksen vittu, MINÄ VITTU PÄÄSIN 
OPISKELEMAAN VIIDELLE VUODELLE ! Ei voisi paremmin mennä ! Olen niin iloinen ja helpottunut !

♥ ♥ 

- - -  - - -












22 kommenttia:

  1. Toi näyttää iha Keuda Tuusulan paka-puolelt.... Älä vaa sano et olit siel kosk hgnnghgn ois ollu kiva törmätä... :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuusulan Keudassa olinkin ! Ois kyllä ollu kiva jos joku ihana niinku sinä olisi tullu vetää hihasta ! :( ♥

      Poista
    2. Aaahhahahaaa.... vitsi hengasin koko päivän ihan siin viereises aulas kalfhklang :D:D:D: no mut jos jatkos tuut sinne taas pyörimään nii ilmotat jossai etukätee nii voin tulla kiusaa sua :> ♥

      Poista
    3. No totta helvetissä ilmotan ! :) ♥

      Poista
  2. Onnea viidennestä vuodesta! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että pääsit viidennelle vuodelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, olen niiiiin helpottunut ! ♥

      Poista
  4. Joudutko maksamaan kursseista jotain? Koska olen kuullut että viidennen luokan kurssit maksavat todella paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla kävi niin hyvä tuuri, etten joudu maksamaan viidennestä vuodesta mitään :) Monia tuhansiahan se viidennen vuoden opiskelu oikeasti maksaisi ..

      Poista
  5. Onko Sannalla blogia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanna on joskus kirjoittanut blogia, ei tosin tee sitä enää :/

      Poista
  6. Oi ihana kuulla, että pääse opiskeleen viidennelle vuodelle ! onnee !

    <3

    VastaaPoista