• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 16. syyskuuta 2013

Unieni maailma ..

.. On joskus sellainen, että enemmän kuin mitään muuta toivoisin, että voisin jäädä sinne ikuisiksi ajoiksi. En haluaisi lähteä sieltä. En haluaisi herätä ja ymmärtää, ettei se ollutkaan totta, että se olikin vain unta. Se on täysin toinen maailma kuin tämä, johon herään pettyneenä kerta toisensa jälkeen täynnä ikävää, tuskaa, surua ja kaipuuta. Kun herään näiden tunteiden vallassa, olen nähnyt unta rakkaimmastani, Jessestä.
   Ennenkuin ymmärsin olevani hereillä, olotilani oli lämmin, rauhallinen, tyyni, rakastava ja rakastettu. Vain hetkeä sitä ennen olin kääntynyt katsomaan olkani yli ja nähnyt hänen suloiset kasvonsa ja kauneimman hymyn mitä olen koskaan nähnyt. Ja minä hymyilin hänelle tiedostaen, että rakkaimpani on vierelläni, luonani, lähelläni. Se hetki oli täynnä ehdotonta, maailman suurinta rakkautta. Asetin käteni hänen poskilleen eikä kumpikaan meistä lakannut hymyilemästä, ennenkuin suutelin hänen pehmeitä huuliaan. Suudelmamme oli pitkä ja intiimi, enkä olisi tahtonut sen loppuvan koskaan.
   Mutta minä heräsin. Siitä huolimatta olen onnellinen että näin tämän unen. Olen ikävöinyt häntä niin paljon, niin paljon etteivät mitkään maailmassa olevat sanat riittäisi sitä kuvamaan. Olen kiitollinen jokaisesta unesta, jokaisesta sekunnista, jokaisesta hetkestä, jonka saan olla hänen kanssaan. Sillä ei ole väliä, että se tapahtuu enää vain unissani, mutta muutakaan minulla ei enää ole. Ei mitään muuta tapaa jolla pääsisin hänen luokseen jälleen. Näkemään hänet, koskettamaan häntä, halaamaan häntä, suutelemaan häntä. Enkä minä halua näiden unien loppuvan koskaan, sillä minä en yksinkertaisesti suostu päästämään niistä, hänestä, Jessestä irti. En pysty. En halua. Minä rakastan häntä, ja niitä unia aivan liikaa.

1 kommentti: