• desireforthefuture.blogspot.fi

lauantai 26. lokakuuta 2013

Lauantai.

Olen ollut viimeisen viikon kipeänä. Turhautunut siitä, etten öisin pysty kunnolla tai lainkaan hengittämään 
nenän kautta. Kyllästynyt siihen, että yskiessäni tuntuu ja kuullostaa siltä, että yskisin pian keuhkoni pihalle 
sisuksistani. Onneksi kuume ei noussut, enkä ole joutunut olemaan sängyn omana kuin vain yhtenä päivänä 
tällä viikolla. Ja sekin vain siksi, että erehdyin yhtenä päivänä menemään kouluun, ja seuraavana päivänä olo 
oli kuin haudasta nousseella 1000 vuotisella muumiolla. Olen siis viettänyt lähes koko viikon vain kotosalla, 
ja ihan vain ollut. Siivonnut, järjestellyt tavaroita, pessyt pyykkiä, kirjoittanut keskeneräisiä blogitekstejä, 
käynyt kirppiksellä ja matelijapäivillä, sisustanut Kratoksen terraarion uuteen uskoon, suunnitellut uusia 
asukokonaisuuksia, laittanut itselleni tekokynnet, käynyt läpi vaatteitani joita laittaa myyntiin Facebook -
kirppikselle, etsinyt uusia seurattavia weit'stä ja kaikkea muuta, mitä nyt kotona voi ajan kuluksi tehdä .. 

- - -  - - - 


Kratos, mamin suloinen ja jo niin iso poika.

- - -  - - - 

Perjantai-iltana tapahtui jotain, jollaista ei ole aikoihin tapahtunut. Mitään normaalista poikkeavaa ei
ollut tapahtunut, minä istuin omalla tietokoneellani ja naukkailin kylmää olutta, samaa teki Mies oman
tietokoneensä ääressä istuen mustalla nahkasohvallani. Kello oli vasta n. 6 illalla, kun huomasin sen.
Tyhjä olo, masentunut ja ahdistunut mieliala. Tuskastuin. *Ei masennusjaksoa, ei masennusjaksoa. 
Kumpa tämä olisi vain hetkellistä, kumpa tämä olo olisi poissa huomenna.* Tein itselleni kattilassa
suuren kulhollisen popcorneja, vaihdoin vaatteeni yöpukuun ja vetäydyin sänkyyn peittoon kääriytyneenä
katsomaan Ruutu.fi'stä tv -sarjoja. Vaikka Mies olisi voinut lähteä viettämään perjantaita, tai vaikka vain
jatkaa dataamista ja oluen juomista humaltuakseen, hän tuli viereeni sänkyyn, halasi minua ja jäi kanssani
tuijottamaan tietokoneeni näyttöä asuntoni ollessa muuten täysin valoton. Vaikka Mies olisi voinut valvoa
myöhään, hän jäi nukkumaan viereeni vaikka kello oli vasta puoli 9 illalla. Ja olen todella kiitollinen. Minä
en pyytänyt tai kehottanut häntä toimimaan näin, minä vain kerroin hänelle millainen olotilani on mitä aion
loppuillan tehdä, ja Mies toimi näin miten toimi, täysin omasta tahdostaan .. ♡ Tunsin itseni rakastetuksi.

Onneksi aamulla herättyäni fiilis oli jälleen normalisoitunut. Mies lähti kahdeksalta koululle töihin johonkin
tapahtumaan, ja minä normaalista poikkeamatta jäin istumaan tietokoneeni ääreen juomaan kahvia, ja sitten
käymään suihkussa ja laittautumaan. Miehellä olisi keikka tänään myöhemmin, jonne pitäisi lähteä yhden
aikoihin. Mies on siis DJ, ja hänet on pyydetty eräisiin juhliin soittamaan, jonne myös minä olen tervetullut.
Mutta nyt minä jatkan valmistautumista ja laittatutumista. // Edit. Mies lähti ilman minua. Fiilis: Turhautunut.

- - -  - - -


♡ Isn't it amazing, how a person who was once 
just a stranger, suddenly meant the world to you ?

Kyllä, olen parisuhteessa. Olemme olleet yhdessä pian kuukautta, mutta
"virallistimme" suhteemme Miehen kanssa vasta vähän yli viikko sitten .. :')

10 kommenttia:

  1. Parisuhde ♥ En ole juurikaan ollut sinkkuna sitten yläasteen, aina oli pakko saada joku yläasteaikoina. Nyt kuitenkin sama mies heittämällä yli 2 ja puoli vuotta, joista yli 2 vuotta saman katon alla. Ja niin se mulla pitää ollakkin. Ilman toista en pysyisi tässä maailmassa yhtään, mieleni tekisi tepposet ja enkä pärjöisi arjessani. Ihminen on luotu elämään toisen kanssa, toki on poikkeuksia, mutta niin mä uskon. Onnea parisuhteeseen! ♥

    VastaaPoista
  2. Voi luoja, jos yhtenä iltana sattuu masentamaan niin ei se ole mikään maailmanloppu tai tarkoita että iskee taas kunnon masennus. Luulisi sinun sen tietävän, kun väität olevasi niin viisas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se todellakaan ole maailmanloppu, mutta "odota parasta ja pelkää pahinta". Ja ei, minä en todellakaan ole koskaan missään väittänyt olevani "niin viisas" :D

      Poista
  3. Mistä sä löydät aina nää miehet?:D kun sä löydät aina uuden kun entinen lähtee! Oon hämmästellyt tätä aina, kun voisi kuvitella kun olet tuollainen massasta poikkeava, usein masentunut ymym että miehet ehkä enemmän varoisivat sua, mutta taitaa mennä juuri toisinpäin:D tämä siis on mun ihmettelyä ihan positiivisesti, ei mikään negatiivinen kommentti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin vastata tähän ihan kokonaisella postauksella ! :D

      Poista
  4. Onnea teille <3 ihanaa!Tiedän niin tuon tyhjän tunteen kun yht'äkkiä vaan tajuaa sen pahan olon ja on pakko yrittää sitä karkuun...

    VastaaPoista
  5. Miksi mies lähti ilman sinua :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuljetusongelmia, mutta menin paikalle omalla kyydillä sitten lopulta :)

      Poista