• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 8. lokakuuta 2013

Me & my style.

Vaatteet; On absoluuttinen totuus, että olen 5'ltä luokalta lähtien pukeutunut huomiota herättävästi. En minä kuitenkaan ole tyyliuskovainen (edelleenkään), joten tyylini pukeutua muuttuu usein (edelleenkin). Mietimpä vain, milloinkohan jämähdän siihen johonkin tiettyyn muottiin .. ? Vai tapahtuuko sitä koskaan ? Viimeiset 9 vuotta minua kun ei ole voinut lokeroida mihinkään tiettyyn pukeutumisgenreen. Ei lainkaan, tai ei ainakaan kovin pitkäksi aikaa.
   Nykyisin pukeutumiseni ottaa vaikutteita erilaisista goottityyleistä, kuten olette varmaankin huomanneet. Ja vaikuttaakin siltä, että tämä tyyli on tullut jäädäkseen. Tässä tyylissä tunnen oloni yksinkertaisesti itsevarmaksi. Kai minä olen vihdoinkin löytänyt sen oman juttuni ? Se jää nähtäväksi .. Btw, lähitulevaisuudessa on tulossa postaus jossa esittelen suosikki-, ja eniten käytössä olevat vaatteeni ! :')

Meikäläinen lauantai-iltana lähdössä juhlimaan pikkusiskoni Sannan 17 vuotis syntymäpäiviä :)

Meikki; Meikkini on yleisesti ottaen aina tumma ja näyttävä. Mustan rinnalla käytän väreinä sinistä, punaista, lilaa, pinkkiä, vaaleanpunaista, sekä tietysti valkoista ja harmaata. Vihreä on myös joskus käytössä, mutta harvemmin. Muita värejä en meikissäni sitten oikeastaan edes käytä. Yleisesti ottaen meikissäni, kuten myös vaatetuksessani, käytän vain yhtä väriä. Harvoin meikissäni on kahta eri väriä, mutta kyllä sellaisiakin päiviä on eletty, että meikissäni on vihreää ja pinkkiä (silloin kun pukeudun Petri Nygårdin Pillu magneetti paitaan lol).
   Piirrän oikeastaan aina kaksi pistettä poskiini, sekä laitan alaripsiin vain keskelle ripsiväriä. Nämä kaksi edellämainittua juttua ovat sellaisia "no matter what, this is must" juttuja meikkini suhteen. Itse meikkaamiseen käytänkin vain niitä perus juttuja; Kajaalia, luomiväriä, ripsiväriä, meikkivoidetta ja puuteria. Meikkivarastoni on todella olematon ja harvinaislaatuisen halvalla hinnalla kasattu, mutta en minä tarvitse mitään sen kummempaa saadakseni meikistäni sellaisen kuin haluan sen olevan .. :)

Hiukset; Olen todella tarkka hiuksistani, vaikka en ole koskaan ollut hyvä niiden laitossa / kampauksien teossa. Onneksi minun ei periaatteessa ole tarvinnutkaan olla .. Kiitos tästä kuuluu rakastamilleni suurille hiuskoristeille sekä rastalisäkkeelle jollaisen hankin itselleni haaveiltuani sellaisesta jo vaikka kuinka kauan ! Kun olin ensimmäistä kertaa "laittanut hiukseni" rastalisäkkeen voimin, oli se rakkautta ensisilmäyksellä. Lisäke riipaisi lompakkoani vaivaisella 12€'lla.
   Olen hiuksistani todella tarkka, joten toteamus " Älä jumalauta koske mun hiuksiin ! " voi siis olla kuultavissa suustani useampaankin otteeseen noina päivinä. Pahemmin mitään muuta minä en omien hiuksieni laittamiseen käytäkkään, kuin suoristusrautaa ja hiuslakkaa ! Siihen sitten vaan lisäämään jotain, mitä nyt milloinkin sattuu huvittamaan, lisäkkeellä tai ilman. Tykkään suurista ja näyttävistä kampauksista. Ja kyllä, minä olen juuri niitä ihmisiä, jotka pysähtyvät lähes jok'ikisen peilin tai edes hieman heijastavan pinnan eteen tarkistamaan, miten ne hiukset ovat .. PsKiitos teille kaikille kommentoineille kehuista, joita sain uusista hiuksistani ! ♥

Kendät, korut & asusteet; Ne ovat tunnetusti niitä, jotka viimeistelevät asukokonaisuuden. Valitsen kaikki asusteeni ja koruni todella tarkasti. Kasvojen lävistyskorut, korvakorut ja kaulakoru ovat yleensä aina ne samat. Ennen käytin paljon enemmän asusteita ja kaikkia mahdollisia härpäkkeitä, mutta nykyään olen niiden kanssa enemmänkin yksikertainen, mutta silti näyttävä, jos näin voi edes sanoa .. Vähemmän on enemmän -periaatteella. Korujen lisäksi muita asusteiden peruspilareitani ovat keskisormissani minulla on mustat ohuet kuminauhat ja ranteessani on tilanteesta riippumatta kaksi mustaa ponnaria. Myös vyöt ja korsestit ovat suuressa roolissa, osana asukokonaisuuttani. Joko minulla on vyötärökorsetti tai perus musta, hieman kiristävä vyö vyötärölläni.
   Laukuista en ole oikeastaan koskaan perustanut, enkä niitä pahemmin omistakkaan. Perus mustat laukut ovat se minun juttuni. Kengät ovat taas sellaisia, joista perustan paljon enemmän. Korkokengät = ♥ ! Yleisesti ottaen käytössäni ovat perus mustat Demoniat, normaalit jalkapöydästä avonaiset mustat korkokengät, tai laattapohjaiset korkkarit, joissa on remmejä ja ketjut. Muut kengät ovatkin sitten paljon harvemmin käytössä. Johtunee tosin siitä, että olen kuluttanut kaikki niin, että ne pitäisi viedä suutarille .. :'D

6 kommenttia:

  1. Osaan liiankin hyvin samaistua tähän postaukseen! Toi paita tosin on ah, ihana yksityiskohta tossa asussa! <3

    VastaaPoista
  2. musta on vähän hassua nätisti sanottuna, ku sanot et oot TODELLA tarkka hiuksistas.
    Kun ottaa huomioon kuitenkin sen liiankin törkeen juurikasvun mikä sulla on melkein aina.
    Koska kun kuulen saman lauseen muiden suusta sen näkee, susta sitä ei oikein nää.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen todella laiska hiusten värjääjä, se on absoluuttinen totuus :D Puhuin kuitenkin hiuksista tarkoittaen sitä, miten ne ovat.

      Poista
  3. "Btw, lähitulevaisuudessa on tulossa postaus jossa esittelen suosikki-, ja eniten käytössä olevat vaatteeni !" tätä odotellessa, kosk oon ain tykänny sun tyylistä !! :>

    VastaaPoista