• desireforthefuture.blogspot.fi

lauantai 14. joulukuuta 2013

Elämänmuutos.

Siitä taitaa olla jo pari viikkoa, kun elämässäni kuin kääntyi uusi sivu kohti tulevaisuutta. Olen ollut täynnä puhtia ja intoa, minulle jokseenkin tuntematonta tunnetta, joka saa minut tekemään kaikkeni onnistuakseni. Tämä tunne on kuitenkin tuonut tullessaan myös stressiä ja tuskaisuutta, joskus myös hetkellisen fiiliksen epäonnistumisesta ja siitä että voisin vain luovuttaa ajatuksella *Ei tästä kuitenkaan tule mitään, en minä onnistu kuitenkaan.* Mutta en ole sitä tehnyt. Ja nämä kaksi, stressi ja tuskaisuus kuuluvat tähän elämäntilanteeseen, ne ovat täysin normaaleja tuntemuksia, oli kyse sitten kenen elämästä tahansa. Minä olen nimittäin hakenut uutta asuntoa !
   Oikeastaan olen hakenut jo monia asuntoja näiden parin viime viikon aikana, ja muutamien asuntojen puolesta minuun on otettu myös takaisin päin yhteyttä. Ensiviikolla minulle on tiedossa kaksi asuntonäyttöä. En kerro näistä mahdollisista asunnoista tai niiden sijainnista sen enempää, kuin että kaikki hakemani asunnot ovat kaksioita. Vasta sitten on luvassa hieman avoimempi postaus, jos saan jonkin näistä hakemistani asunnoista ..
   Tiedän, että minun on normaalia työssäkäyvää ihmistä vaikeampi saada asuntoa, sillä en käy töissä vaan olen vielä kesään asti opiskelija. Olen iloinnut Sijaisäidilleni tulevasta päätöksestäni elämänmuutokseen ja hehkuttanut siitä kun minuun otetaan asunnon puolesta yhteyttä, pyydetään tarkempia tietoja ja tulemaan yksityiseen asuntonäyttöön. Ennen olisin lannistunut synkkään epätoivoisuuteen tämän jälkeen saamaani yksinkertaiseen vastaukseen; "Et sä mitään asuntoa saa ku et käy ees töissä", vaikka on absoluuttinen totuus, että tämä muutos on minulle vaikeampi tavoittaa kuin monille muille.
   Niin, ja muuttaahaan Mies kanssani tähän mahdolliseen tulevaan asuntoon, niin vuokra ja muut kulut menevät puoliksi. Onhan meillä molemmilla tuloja, minulla tosin ne ovat toimeentulotuki, opintotuki ja asumislisä sekä eläke, ja Miehellä freelancer- ja muiden töiden tulot. Mutta katsotaan nyt miten käy. Toivoa minä en kuitenkaan suostu heittämään, sillä minä en suostu epäonnistumaan. Minä aion saada elämässäni uuden sivun käännettyä, siirtyä kohti tulevaisuutta, uuteen elämänvaiheeseen.

- - -  - - -

+ Olen nyt viikon ajan ollut Instagramissa, ja koukutuin samantien ! 
Ja koska teillä kaikilla ei ole Instagramianiin ajattelin lisätä tänne 
muutamia kuvia joita olen kuluneen viikon aikana postannut profiiliini.



Lasi punaviiniä ruuanlaiton yhteydessä =  !




Kävimme sijaisäidin, pikkusiskon, pikkuveljen
sekä mummoni kanssa syömässä ja ostoksilla :)


Testailin uusia ripsiäni, and now I'm in love  !



Sohva, lämmin viltti, Miehen t-paita, 
kinkkuananas pizza ja hyvä kirja =  !


Ostin kaksi Jack Daniels t-paitaa, 
maksoivat yhteensä vaivaiset 10 !

- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo !

12 kommenttia:

  1. Tiedoksi vaan että olet todella kaunis!♥ :)
    Mistä löysit muuten noi paidat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ !
      Nurmijärvellä olevan (ainoan) vaateliikkeen loppuunmyynnistä löytyivät nuo molemmat paidat 5€/kpl :)

      Poista
  2. Olet niin hirmuisen ihana etten tiedä mitä muuta edes sanoa.
    Onnea asunnonetsintään <3

    VastaaPoista
  3. Hei oon lueskellu sun blogi tässä nyt pari kuukautta ja oon yrittäny selailla postauksia, joissa kerrot enemmän esim. vanhempiesi kuolemasta. Ei voi muutakuin ihailla, kuinka suorasti pystyt asioista kirjoittamaan! Tsemppiä sulle ihan saatanasti, ja oikeesti, sulla on niin ihailtava asenne.

    Jos mahdollista, niin voisitko linkata tähän postauksia, jotka kertoo sun läheisten kuolemista? Muutaman postauksen löysinki, mutta jotenki tuntuu etten oo lukenu niitä kaikkia ku en ihan ymmärtäny kaikkea :D Tämmöseen blogiin vois sopia tunnisteetki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♡, ihana saada tällaisia kommentteja ! :)

      Laitan linkkejä erillisessä postauksessa ! Niin ja nuo tunnisteet .. Olen meinannut ne laittaa näkyviin, mutta niitä on niin saatanasti, että näyttää vain typerältä .. Tuolla vasemmalla alhaalla sivupalkissa on kuitenkin hakukenttä jonka avulla voi etsiä kiinostavia aiheita :)

      Poista
    2. http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/04/postaus-omistettu-isalleni-rip.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/08/liian-usein-jaan-elamaan-muistoihin.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2010/11/mom-rest-in-peace.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/10/muistopostaus-jessesta-rakkaimmastani.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/10/ma-tahdoin-olla-sulle-syy-jatkaa.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/11/anonyymien-paskamaisuus-minua-ja.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/12/se-nyt-vaan-on-kohta-joulu-aitini.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2013/04/itsemurha-ihmisen-oma-paatos-vai.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/11/unet-joiden-toivon-toistuvan-yha.html

      http://desireforthefuture.blogspot.fi/2012/11/sinne-kaivannut-oon-univiidakkoon-sun.html

      - Tuollaisia postauksia löysin nopealla etsinnällä .. :) Toivottavasti ne avaavat kaikkea sinulle edes jonkiverran, xoxo.

      Poista
    3. Oi kiitos paljon! :) Ja hei tappelin itekki noiden tunnisteiden kanssa aluksi, mut sit huomasin että bloggerissa on nykyään semmonen toiminto, että voi valita, mitkä tunnisteet näkyy siinä listassa/pilvessä gadgetissa! Olin ihan huojentunu ku mulla oli kans blogi täynnä kaikkea random paskaa kolmen vuoden takaa... :D

      Poista
  4. ''Onhan meillä molemmilla tuloja, minulla tosin ne ovat toimeentulotuki, opintotuki ja asumislisä sekä eläke, ja Miehellä freelancer- ja muiden töiden tulot.'' Pakko mainita, mutta jos yhteen muutatte ja miehesi on töissä, et saa pahemmin mitään tuloja. Vain opintotuen ja todennäkösesti eläkkeen. Mutta kaikki asumiseen liittyvät tuet katkee. Meillä kävi näin kun muutettiin miehen kanssa yhteen.. Oon valitettavasti työtön edelleenkin ja mies on töissä. Mä en saa rahaa kuukaudessa ku vaivaset 519 euroa eli työttömyyspäivärahan.... ei mitään asumistukea.. eikä sossusta varsinkaa heru pennin penniä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai perkele, en ajatellut tätä kunnolla taas lainkaan .. No, katsotaan nyt miten saan asiat setvittyä. Olen kuitenkin lastensuojelunuori, niin tukeni ovat hieman erilaisia kuin "normaalisti". Kiitos muistutuksesta ja "maan pinnalle nostamisesta" :'D ♡ !

      Poista
    2. hehheh :D No onnea kuitenkin paljon kämpän metsästyksessä ! :)

      Poista
  5. Hirveesti tsemppiä asunnonetsintään! Tiedän liiankin hyvin kuinka raskasta se voi joskus olla, koittaa nyt sitten näytöissä osoittaa olevas juuri se oikea ja luotettava vuokralainen etc.. Meillä sattui käymään tuuri, tänä aamuna selvis että saatiin unelmiemme kämppä, toivottavasti teilläkin nappaa pian! (:

    VastaaPoista