• desireforthefuture.blogspot.fi

perjantai 20. joulukuuta 2013

Shoes shoes shoes .. ♡

S: " Tottakai sä voit ostaa kolmet kengät, niitä ei voi koskaan olla naisella liikaa ! "

Ja niin minä menin, ja ostin kolmet aivan ihanat kengät, kerrankin jostain muualta kuin kirppikseltä. 
Ok, siellä minä kuitenkin kiertelin heti seuraavana päivänä, ja löysin kahdet kengät joita en hyvän 
kuntonsa ja olemattoman hintansa takia voinut tietenkään jättää ostamatta. Aiemmin minulla ei ollut 
käytössä mitään muita kenkiä kuin perus mustat Demoniat, jotka eivät olleet hankittu kirppikseltä. 
On aivan hanaa voida joskus ostaa ihan upouusia kenkiä, ja tämä tuntuu nyt todelliselta luksukselta !


- - -  - - -




- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo !

7 kommenttia:

  1. Hienoja kenkiä, mutten halua olla ilonpilaaja... Spiritstoren kengät on yleensä tosi huonolaatusia, itte oon omistanu sieltä n. 3 kengät, ja jokaiset on menny rikki jossain ihan parissa kuukaudessa, ja ihan normi arki käytössä :/ Itse en sen takia tykkää sieltä enää ostaa. Sama on käyny todella monelle kaverille :s
    Mutta toivottavasti sun pysyy kasassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh :o Itse olen kyllä aikaisemminkin ostanut Spiritstoresta kengät, ja kyllä ne ovat ihan hyvin palvelleet .. Toivottavasti siis nämäkin palvelevat, eivätkä petä heti muutaman käyttökerran jälkeen :{

      Poista
  2. Heii onks sulla jotai kuittia mistä selviää mistä noi kiilakorkokengät johon oot lisänny ton ketjun on ostettu, tahtoo ! :D

    VastaaPoista