• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

maanantai 20. tammikuuta 2014

Mitä vittua ?

En tiedä mitä vittua täällä tapahtuu, kun blogissani olevat kuvat eivät näy, vaan kaikki kolme blogiani ovat täynnä Photobucketin allekirjoittamia kuvia kaikkien niiden oikein kuvien tilalla, tekstillä "Look who's popular. Is this your photo? Upgrade to Plus to additional brandwidth." Olen yrittänyt ladata kuvat uudestaan paikalleen, mutta ei ole sekään auttanut. Onko vika Bloggerissa vai Photobucketissa ? Jos tiedät mitä minun pitää tehdä korjatakseni tämän vittumaisuuden, kerro ! Eilen illalla kaikki oli vielä ihan normaalisti, mutta aamulla tämä oli minua vastassa .. 

17 kommenttia:

  1. Sulla on tallennustilan raja täynnä. Maksa lisätilasta tai poista kuvia. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon yrittäny poistaa kuvia, mutta ei oo auttanu ! :(

      Poista
  2. Ah, edit. Ei se menekään noin. Sulla on liikaa "liikennettä." Käytän itse maksullista Flickriä niin luulin, että tuossa on vain kuvien määrän rajaus tuossa Photobucketissa mutta eipäs olekaan. Se riippuu siis siitä, kuinka moneen paikkaan niitä linkkaa ja paljonko sieltä tulee liikennettä. Tarviit siis lisää maksullista kaistaa tai vaihdon johonkin toiseen kuvapalveluun. http://support.photobucket.com/entries/21101931-Bandwidth-Exceeded-Look-Who-s-Popular-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh, en minä halua maksaa siitä että saan kuvani takaisin näkyviin !

      Poista
  3. Mulla kävi sama juttu! :|
    Lopetin photobucketin käyttämisen, alkuun maksoin pari semmosta maksua (joku pari euroo kuukausi), ettei tarvii ladata kaikkea uusiks jonnekin muualle. Nyt oon ladannu suoraan bloggeriin ja koittanu pitää kuvat pienehkönä, että riittää tila. Enää ei tuu vanhoihin juttuihin niiin paljon liikennettä ja kuvalatailua, että olis ongelma.

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta miten saan kuvat takaisin näkyviin ilman että joudun maksamaan jotain .. ? Pitääkö oikeasti tehdä kaikki alusta, kuvien lisääminen postauksiin ja jokapaikkaan, jotka on linkitetty Photobucketin kautta ..

      Poista
    2. Siinä on joku resetointi-aika, muistaakseni aika pitkä, tai sit kaaaiiikki uusiks tai maksaa. Pirullista. :/ Lukaise photobucketista, siellä on jotain infoa paikassa x sun account sivulla.

      Poista
    3. Vitunvitunvittu .. Tässähän meneeki sitten koko päivä jos toinenkin -.-'

      Poista
    4. Juu ei koskaan enää photobucketiin, turhan kusista tommonen touhu..

      Poista
    5. Yeah, ja jos lisään kuvat koneelta suoraan bloggeriin, blogger säätää niitä kuvia oman makunsa mukaan, esim. mustavalkoisista kuvista tulee kuin niihin olisi laitettu seepia filtteri. Mitäs helvetin sivustoa mä jatkossa käytän kuvien linkkaamiseen ._.'

      Poista
    6. Bloggeri kurppastuttaa kuvia joo, sinne oon kuiteski pistäny, helpointa ja ny ei oo tilakaan loppunu (minkä takia ensinnäkään siirryin muualle)..flickr:iin laitoin tossa pari kuvaa, mut en tiedä mikä siellä on systeemi tilan ja muun kanssa

      Poista
    7. Flickrissä muistaakseni vain 200 ilmaista kuvaa. Sen jälkeen häviää näkyvistä ja vain 200 näkyy. Mä oon maksanut siitä vuodesta 2008, joten oli luontevaa ottaa se blogiinkin. Eipä noita kai oikein illmaisia vaihtoehtoja helposti ole, jos kuvia ja liikennettä on paljon.

      Poista
    8. Flickr on nykyään täysin ilmainen ja tallennustilaakin saa teran verran. Pitäisi riittää.

      Poista
    9. No huh, sitten etenkin suosittelen. :)

      Poista
  4. Yks vaihtoehto uudeksi jakosysteemiksi on flickr, mutta sitä mä en kyllä tiedä että kuinka saat nää takas näkyviin D:

    VastaaPoista
  5. ihan hyvin voi ladata suoraan bloggerista, tekstiä kirjoittaessa, mulla ainakaan ole ikinä ollut mitään ongelmaa. ei tuu rajaa vastaan eikä mitään muitakaan ongelmia.

    VastaaPoista
  6. mulla kävi kans sama, päätin vaan että helpointa maksaa siitä. ei se oo kun jonku pari euroo kuussa:)

    VastaaPoista