• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 4. maaliskuuta 2014

3LÄMÄNI NUM3ROITA

Olen syntynyt vuonna 1993, ja 28.4. täytän 21 vuotta. Olen ollut kihloissa 2 kertaa, ja seurustelen vakavasti nyt 3'tta kertaa. Tänään, 4.3. olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä yhteensä 6 kuukautta, joista 4 kuukautta olemme asuneet saman katon alla. Avomieheni Jere on minua 2 vuotta nuorempi, eli 18 vuotta vanha. Minulla on 2 biologista pikkusisarusta, mutta pidän myös sijaisäitini 4 lasta pikkusisaruksinani, kuin myös sijaisäitini miehen 2 lasta. Äitini kuolinpäivä on 23.12.2008 ja isäni 7.3.2012. Paras ystäväni tappoi itsensä 29.5.2012. Aamuisin ja iltaisin otan molempina 2 pilleriä. Poltan 10-20 tupakkaa päivässä. Juon 3-6 kuppia mustaa kahvia päivässä. Minulla on yhteensä 10 lävistystä, 3 vasemmassa korvassa, 1 oikeassa korvassa, 3 alahuulessa, 1 ylähuulessa, 1 molemmissa nänneissä. Omistan 19 paria kenkiä. Lempinumeroni on 36 ja sama luku tulee myös lempi kertolaskustani, 6 x 6. Minulla on 2 kaktusta. Syön Seroquel Prolongia 400mg iltaisin (ennen 600mg) ja Sertralinia 100mg (ennen 200mg) aamuisin. Olen 162 cm pitkä ja painan n. 53kg. Vain 1 kuukausi ennen 18 vuotis syntymäpäivääni jouduin Kellokosken mielisairaalaan 2 viikoksi osastolle 18 suuren itsemurhariskin vuoksi. Elin lähes 3 vuotta ilman, että asunnossani olisi ollut televisio. Nukun 4 pehmolelun kanssa. Omistan 14 eri väristä kynsilakkaa. Entinen asuntoni oli 30m², ja nykyinen on 55m² kokoinen. Minulla on 2 "toista nimeä". Asunnossani on käytössä yhteensä 30 kynttilänjalkaa/pidikettä. Olin 14 vuotias kun sain ensimmäisen kerran reseptin Xanoreihin, ja resepti on uusittu 4 kertaa vielä sen jälkeen. Xanoreiden korkein annostukseni on ollut 0,50mg x 3 päivässä. Aion lopettaa tämän listauksen ennen kuin postaus on 666 lausetta pitkä.

- - -  - - -


- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo  !

14 kommenttia:

  1. Olipa kiva erilainen postaus! :) oliko tää joku haaste vai keksitkö itte? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa ajattelin, kun löysin tämän yhdestä seuraamastani blogista ! :)

      Poista
    2. Ja siis ei tämä tietääkseni mikään haaste ole tms, ihan vain tällainen .. Tällainen ..

      Poista
  2. Saako tätä postausideaa hyödyntää? Mielestäni mahtava idea ja tätä oli kiinnostava lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai ! Niin tein itsekkin, ei tämä minun oma ideani ollut :)

      Poista
  3. Miten sulla on sertralin auttanut ? Mulla on nyt puolivuotta ollu 50mg sertraa aamusin, ja se tuntuu niin turhalta.. Paljon tsemppiä sulle ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sertralin on mielestäni ollut ihan hyvä lääke, ainakin minulle .. Kun laskin annostuksen aika rajusti oma-aloitteisesti 200 mg'stä 100 mg'een, oli pienimuotoista pahoinvointia ja päänsärkyä ensimmäisen viikon verran, nyt taas parempi vointi lääkityksen annostuksen laskemisen puolesta. 50mg kuullostaa omaan korvaan kovin vähältä .. Et ole puhunut lääkärille annostuksen korottamisesta, jos se ei kerran tunnu auttavan ? :o

      Poista
    2. Ollaan harkittu nostoa, mut eivät vielä viitsineet nostaa kun otettiin ketipinor rinnalle. Kiitos paljon että vastasit <3

      Poista
  4. niin paljon numeroita että meinas aivot sotkeentua ! mutta ihana postaus, ja oon aika varma että hyödynnän tätä itsekin (:

    VastaaPoista
  5. Muuten hyvä postaus, mutta sen verran kerron, että tuo otsikon fontti on todella epäselvä :s
    Olisi kiva tietää mikä on postauksen aihe, ilman että otsikko tarvitsee kopioida johonkin toiseen kenttään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdan aina sillointällöin, ettei postauksen otsikko näy jos kirjoitan sen isoilla kirjaimilla, pahoittelen .. :|

      Poista
  6. Tää oli ihan yybermielenkiintonen, lisää tämmösiä! :D

    VastaaPoista