• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 18. maaliskuuta 2014

Extreme Challenge. Päivä 3/15. Tiistai 18.3.'14. (Sisältää mm. video rastojen laitosta & asukuvia)

AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA. 
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset.

- - -  - - -

Aamuni oli kaikkea muuta kuin tapahtumarikas, sillä se ei sisältänyt
mitään normaalista poikkeavaa. Tietokoneen ääressä istumista kahvia
juoden ja tupakkaa poltellen, tv'n aamuohjelmien pauhatessa taustalla.

Tai oikeastaan vain yksi asia poikkesi normaalista; Minulla nimittäin oli
heti herättyäni kamala päänsärky, samoin kuten edellisenäkin päivänä ..
Päätäni särki maanantaina koko päivän, aamusta iltaan. Ja vasta illalla
ottamani särkylääke sai säryn loppumaan. Sama juttu taas tänä aamuna ..


Meikkasin, laitoin hiukseni ja puin vaatteet ylleni, suunnitelmissa ottaa
itsestäni uusia kuvia. Vaikka kuvakansiossani on jo ihan liikaa kuvia,
joita en ole vielä jaksanut tai saanut aikaiseksi muokata. Laiska minä.


Rakastan uusia tossujani, jotka löysin muutamia päiviä sitten kirppikseltä
hieman rikkinäisinä, vain 1,50€ hintaan ja korjasin nämä ihanat Totorot ♡

- - -  - - -

Tein tässä osoitteessa myös pienen testin, ja tulos on 100%'sti minä !


- - -  - - -

Päivemmällä otin itseäni niskasta kiinni ja aloin jatkamaan postauksien
luonnostelua, jotka minun olisi tarkoitus julkaista vielä tässä lähipäivinä.
Päivitin samalla myös hieman tuotaPostauksia luonnoksina kohtaa.

Into ei tosin kauaa kestänyt, sillä 12 aikaan aloin kärsimään aivan
käsittämättömästä ylävatsakivusta ja sen tuomasta pahoinvoinnista.

Olo kävi niinkin epämiellyttävän tukalaksi, että päätin laittaa hiukseni
myöhemmin uudestaan ja revin rastat päästäni mennäkseni nukkumaan
päiväunet kellon ollessa vasta 12:50. Onneksi minä olen aamuihminen.

- - -  - - -

Herättyäni uudestaan tähän päivään 2 aikaan, join pari kuppia kahvia
ja laitoin hiukseni uudestaan. Päätin ottaa tästä operaatiosta videon, sillä
ensimmäistä kertaa koskaan laitoin hiuksiini jotkin muut kuin hainhammas-
kiinnityksellä kiinni laitettavat rastat. Apuna minulla oli Satanica ja hänen
ottamansa video näiden rastojen päähän laittamisesta. Kiitos hänelle siitä ♡


- - -  - - -



- - -  - - -

Päivän aikana olin harvinaislaatuisen laiska syömään .. Aamulla 3 leipää
paistetulla kananmunalla, päivällä 2 omenaa ja 2 hapankorppua. Illalla
saimme kuitenkin aikaiseksi tehdä yhdessä jauhelihamakaronilaatikkoa.


- - -  - - -

Eikä rakkautyta tästäkään päivästä puuttunut, " ANNA PUSU ! " ♡


- - -  - - -

Ps. Viimeinkin kunnollista päivitystä kahdessa muussa blogissani
 Oonan monta  elämää - Sarjakuvablogi & Oona, paper & pen.

- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo  !

5 kommenttia:

  1. MINÄ EN KESTÄ NUITA TOTOROTOSSUJA!! ;__;

    VastaaPoista
  2. Hei sun kuvaa käytetään Harmaakorvan ask.fm:ssä :O http://ask.fm/HarmaakorvaVirallinen/best selaa tosta vähän alaspäin niin löydät

    VastaaPoista
  3. Nuo tossut ovat kyllä aivan yli ihastuttavat ja muutenkin upeita kuvia! C:

    VastaaPoista
  4. Aaaa, Totorot! :3 Mä en onnistu tekemään juuri koskaan mitään noin hyviä löytöjä kirppareilta.

    VastaaPoista
  5. ooon niin kateellinen noist totorotossuista ;__; ♥ ebaytä tonkimaan mars ->

    VastaaPoista