• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Bloggers' Inspiration Day -kutsuvieras tapahtuma 2014

Päivä oli aivan käsittämätön, ja kiitos ihanasta seurasta kuuluu Pietulle (Pyörremyrsky pääni sisällä), Saijalle (Frillycakes) & Leenalle (Luurankoja kaapissa) ♡ ! Viihdyin niin hyvin, etten malttanut ottaa edes yhtä ainoaa kuvaa koko päivän aikana ! Mutta onneksi Pietu, Saija ja Leena ottivat kuvia ja myös pari videoita. Tässä postauksessa käytän Pietun ottamia kuvia, ja seuraavassa tapahtumaan liittyvässä postauksesta löytyykin varmasti Leenan kameralla räpsittyjä kuvia ja videoita ♡ !

Tämä kyseinen, Bloggers' Inspiration Day -kutsuvieras tapahtuma, järjestettiin siis Helsingissä, Ravintola Sipulin Talvipuutarhassa. Saavuin paikalle hieman ennen Pietua (joka oli aveccini), ja myöhemmin löysimme myös Saijan ja Leenan, jonka jälkeen vietimme koko loppupäivän nelistään alkoholia nauttien, hyvästä seurasta ja tapahtuman ohjelmista iloiten ♡ !

Aamu alkoi tietysti stressaten siitä, että mitä ihmettä minä laitan päälle, vaikka olin koko kuluneen viikon ajan suunnitellut paljon erilaisia asukokonaisuuksia, miten laitan hiukset ja millaisen meikin teen. Suunnitelmistani huolimatta, päädyin täysin erilaiseen asuun, hiuksiin ja meikkiin kuin olin aikaisemmin kuvitellutkaan päätyväni. Mutta olen aikaansaamaani lopputulokseen todella tyytyväinen ♡ !

Viime vuonna olin Bloggers' Inspiration Day -kutsuvieras tapahtumassa Litan kanssa lähetulkoon ainoat, jotka olivat enemmän Alternative -bloggaajia, mutta tänävuonna paikalle oli kutsuttu hieman enemmän massasta poikkeavia ilmestyksiä. Vastaan tulivat mm. upea Arttu, suloiset Sari sekä namehisa, pikkuinen Jonna ja monia muita ♡ ! 

Jostain syystä tuntui, että tänä vuonna kanssaihmisetkin olivat paljon mukavia kuin viimeksi. EiAlternative bloggaajat juttelivat minun ja seurueeni kanssa, ja muutenkin kaikki olivat paljon vastaanottavaisemman oloisia kuin viimeksi. Silloin nimittäin oikeastaan kukaan ei puhunut minulle ja Litalle (varmaankin juuri ulkonäkömme vuoksi), mutta onneksi tänä vuonna meininki oli ihan erilainen  ! 

Olen todella iloinen tästä päivästä, ja odotan jo innoissani seuraavaa Bloggers' Inspiration Day -kutsuvieras tapahtumaa. Minulla oli niiiiiiin hauskaa ja seura oli mitä parasta ja ihaninta. On minun elämässäni sitten niin ihania ihmisiä. Olin pitkästä aikaa oikeasti onnellinen, ajattelematta mitään muuta, eläessäni hetkessä ♡ !

- - -  - - -





- - -  - - -




- - -  - - -


Tämän kuvan löysin ASUS Finland 'n Facebook sivuilta. Minä ja ihana Pietu olemme ottamassa ASUKSEN kilpailuun yhteiskuvaa, jota te ihanat lukijat voitte sitten äänestää parhaaksi kuvaksi ! Kuvat ilmestyvät ASUKSEN Facebook sivulle huomenna maanantaina. Kuva joka saa eniten tykkäyksiä, voittaa 380ASUS -shoppailurahaa ja kaikkien tykkääjien kesken arvotaan myös 240ASUS -shoppailurahaa. Ilmoitan täällä blogin puolella heti kun kuvat ilmestyvät, ja sitten kaikki vaan äänestämään minua ja Pietua ♡ !

- - -  - - -

Onnellinen Oona kuittaa, xoxo  !

10 kommenttia:

  1. Wau, hyvät bileet on teillä ollut :D ihania kuvia, niistä näkyy et on ollu hauskaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli kyllä kiva todella ihana päivä ♡, kiva kuulla että se näkyy kuvistakin !

      Poista
  2. Purrrr <3 Oli ihan super mahtava päivä !! :3

    VastaaPoista
  3. Oli niiiin mahtis päivä!! ❤ Ihanaa kun meillä oli niin hyvä porukka! ❤
    Tällä kertaa oli kyllä ihan eri meno, paljon parempi ja rennompi ja näkyi muitakin erilaisia bloggaajia! ^__^

    Ooooh..toi asus-juttu meni ihan ohi :P Upeeta jos voittais! :D

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
  4. Olit tosi kaunis! Olin vähä pettyny et nii moni oli vaan ihan taviksia, itteeni nimenomaa kiinnostaa vaa selkeesti omaperäiset blogit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin ♥ !
      Ja näitä "taviksia" oli viime kerralla vielä enemmän ! :s

      Poista
  5. Ihan vilpittömästi, pidän kovasti sun tyylistä ja se on ihan napakymppi sulle, mutta nuo sun kulmakarvat kasvaa edestä kaikenaikaa, ne alkaa olla jo kasvoja hallitsevat ja turhan isot. Jopa mauttomat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun katson tarkemmin kuvia, niin totta, kulmani näyttävät aika kamalilta näissä ! Syynä kuitenkin fisheye objektiivi, eivät ne ihan tuollaiset olleet ! :D Mutta kiitos ♥

      Poista
  6. Olen niin kade kun pääsitte kaikki tuonne!

    VastaaPoista