• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä.

" Kiitos että olet olemassa. Kiitos että olet elättänyt minut ja sisarukseni. Kiitos että saamme olla sinulle kuin omia lapsiasi. Kiitos että pelastit meidät. Kiitos että rakastat meitä. Kiitos että olet olemassa. Hyvää äitienpäivää ♥ "

Valitsen tekstiviestin vastaanottajaksi Sijaisäitini, joka on puhelimessani nimellä Äitikulta ja painan Lähetä -painiketta. Todella pian saan vastauksen.Vastauksen, jollaista en kuunapäivänä olisi voinut kuvitella häneltä saavani. Hämmennyin, mutta olin todella iloinen siitä millaisia vastauksia minä häneltä sain. Minä olin onnellinen, kun tein hänet onnelliseksi.

- - -  - - -

Ensimmäinen tekstiviesti, " Kiitos rakas. "

Toinen tekstiviesti, " Tuli tippa silmään. Ei 
oo kukaan koskaan noin kauniisti sanonut. "

Kolmas tekstiviesti, " Oon lukenut muiden 
Facebook päivityksiä, ei oo tolle voittajaa. "


Ensimmäinen FB viesti, " ♥ "

Toinen FB viesti, " Tuo äitienpäivä viesti 
oli kyllä niin ihana, ei sanat riitä kertomaan. "

Kolmas FB viesti, " Mieli tekisi jakaa tuo koko maailmalle, 
kehtaatko kirjoittaa sen mun seinälle? Oot aivan huippu. "

Neljäs FB viesti, " Tästä itkusta ei tuu loppuu. "

Viides FB viesti, " ♥ "

- - -  - - -

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sinulle <3 ei tarvitse julkaista kommenttia jos et halua. Jos olet kiinnostunut niin tässä blogini, jonka aloitin juuri. Kertoo vaikeasta elämästäni, sairauksistani jne. Osaan samaistua moniin asioihin myös sinussa. http://ibrookelife.blogspot.fi/2014/05/nuoren-naisen-kamppailu.html

    VastaaPoista