• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 5. kesäkuuta 2014

Olen hakenut Féria-malliksi !

Olen hakenut Féria-malliksi ! Äänestä minua, jotta voitan makeoverin, 
kuvaukset ja pääsen uudeksi Féria Black & Blonde -keulakuvaksi ! ಌ
Äänestämään minua ja jakamaan tätä pääset alla olevan linkin kautta;

Olisin todella tonnellinen jos jakaisitte tätä eteenpäin, ja mainostaisitte minua 
Oona Aaltonen ) kilpailijana saamaan ääniä ! ಌ Jos siis näette sen oikeaksi 
vaihtoehdoksi .. Jos jaat ja/tai mainostat minua blogissasi tai facebookissasi,
laitathan kyseisestä tapahtumasta linkin tämän postauksen kommenttiosioon.

+ VOITTAJAT JULKAISTAAN JO 13.6.'2014,
JOTEN PITÄKÄÄ KIIRETTÄ RAKKAAT ! ಌ

8 kommenttia:

  1. Jeiijj sä oot viidentenä!! Hyvä Oona, oisin äänestäny sua muutenkin vaikka et olisi ilmoittanut blogissa tms koska kuvasi on aivan upea ja sopii tuohon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Olisi niiiiiin upeaa päästä 4 parhaan joukkoon ! :)

      Poista
  2. Loreal-boikotissa, muuten kyllä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saako kysyä anonyymiltä, miksi boikotoit L'orealia? Terveisin,
      Utelias Anonyymi

      Poista
  3. Muuten kyllä minäkin, mutta Loreal yksi pahimmista, joka testaa tuotteensa tuskallisin eläinkokein.

    VastaaPoista