• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 24. heinäkuuta 2014

Don't wish for it, Work for it !

Siitä onkin jo pidemmän aikaa, kun tämä tunne on ollut pidemmän aikaa läsnä elämässäni. Oikeastaan siitä on aikalailla tasan vuosi aikaa. Mitä minä silloin tein ? Aloin käyään salilla. Ja voi, kun nyt katson kuvia siltä ajalta .. Oivoi .. Olin niin hyvässä kunnossa, niin pirun hyvässä kunnossa ! Ja kun vertaan näitä kuvia nykyisiin kuviin .. Ei, en halua katsoa niitä sen pidempään. Tunnen itseni niin lihavaksi. Ok, tiedän etten ole lihava ja että olen normaalipainoinen, mutta tämä ylimääräinen tavara kehossani joka on kertynyt minuun viimeisen vuoden aikana, saa minut tuntemaan itseni epämiellyttävän näköiseksi. En viihdy kropassani. En ole sinut kroppani kanssa. Minä tahdon päästä samaan kuntoon missä olin n. vuosi sitten. Ja jos minä niin tahdon, niin tulee myös tapahtumaan ! Tätä vartaloinhoa en kestä enää pidempään, joten tälle on tehtävä jotain ! Haluan eroon kaikesta tästä vuoden aikana kroppaani kertyneestä ylimääräisyydestä, käydä salilla, kohottaa kuntoa ja päästä samaan kuntoon missä olin viime kesänä; That's it ! 
   Aion käydä tänään kaikissa paikkakuntani kuntosaleilla juttelemassa mahdollisesta aloittamisesta. Vertaan paikkoja keskenään ja aloitan kuntoilun parhaimmassa ja edullisimmassa vaihtoehdossa. Aluksi ajattelin ettei minulla ole varaa aloittaa kuntosalilla käymistä kun rahan kanssa on muutenkin todella, todella tiukkaa. Mutta koska nyt minulla on työpaikka josta saan päivässä juurikin sen verran että pystyn maksamaan kuukauden salilla käymisen, ei minua pidättele enää oikeastaan yhtään mikään ! Viimeksi kun aloitin salilla käymisen entisellä paikkakunnallani, kirjoitin blogiini näin; "Kyllähän treenaaminen tekee hyvää niin henkiselle- kuin fyysisellekkin hyvinvoinnille ! Tämän kaiken lisäksi, kun olen lähestulkoon aina yksin, niin nyt on ainakin jotain tekemistä muuten niin tylsiin päiviin. Ei tarvitse aina nyhvätä kotona tietokoneen ääressä, kun voi tehdä jotain terveellistä." Ja tämä pitää täysin paikkansa edelleen. Ei muuta kuin tuumasta toimeen ja tekemään jotain asian eteen !

- - -  - - -


Tämän kropan tahdon takaisin, ja tämän kropan aion myös hankkia takaisin !

- The hardest thing is to start, but
 once you start, you won't want to stop.

- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo 
• See you in your nightmares 


10 kommenttia:

  1. Mahtava juttu, tsemppiä! Treeni ja liikunta todellakin tekee hyvää niin mielelle ku kropalle, joten anna mennä! :)

    VastaaPoista
  2. Jos kaipailet sit saliseuraa evur niin naapurissa asuu yks jonka on täs kans pitäny ruveta saleilee enemmän ja ajatteli alotella tossa elokuun alkupuolella jos aika riittää ja on työharjottelun puolesta maisemissa. :3 t. Luen sun blogii, haittaakse. :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaan kiva tietää jos joku tuttava lukee tätä, eikä se todellakaan haittaa lainkaan ! ;) Me jutellaan tästä saleilusta varmasti vielä lusää FB'ssä ! :)

      Poista
  3. Et näyttänyt olevan hirveän tyytyväinen tuohonkaan kroppaan (mitä arpiin on katsominen). :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvet olivat vanhoja jo tätä kuvaa otettaessa, tuohon kroppaan olin oikeasti tyytyväinen ! :/

      Poista
  4. Itsekin olen monesti harkinnut salilla käyntiä, mutta pukeutuminen mietityttää.. Kun noita arpia löytyy tältäkin neitoselta jonkin verran. Oletko sinä saanut salilla arpien vuoksi osaksesi ilkeilyä tms? Kiitoksia jos viitsit vastailla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noista tullut kommenttia aikoinaan, pitkään aikaan tosin ei ! Mutta salilla, ei ole kukaan sanonut mitään vaikka kaikki olisivat olleet näkösällä :) Olen tekemässä Itsetuhoisuuteni ennen ja nyt -postausta, jossa käyn varmasti näitä kommentteja enemmän läpi, joita olen saanut !

      Poista
  5. Upea kroppa arpineen kaikkineen :)

    VastaaPoista