• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 8. heinäkuuta 2014

Yelling Silence.

Blogini on taas kerran elänyt hiljaiseloa vähän aikaa. Ei 
vain ole ollut fiilistä kirjoittaa, saati ideoita sen suhteen.
Tähän aikaan on kuitenkin sisältynyt paljon kaikenlaista.


Olen, tai oikeastaan olemme Jeren kanssa nähneet kavereita, tai oikeastaan kaveripariskuntia ja viettäneet aikaa heidän kanssaan sauna-, ja piknikillan merkeissä. Värjäsimme Jeren hiukset ensimmäistä kertaa koskaan, ja nyt hänen hiuksensa hohtavat tummaa mustaa. Asunto on sotkettu - siivottu - sotkettu - siivottu moneen otteeseen, enkä siltikään ole saanut aikaiseksi ottaa kuvia kodistamme, teille tänne blogiin esitelväksi. Olen käynyt kirppiksillä ja tehnyt ihania ja edullisia löytöjä niin kotiamme koristamaan, kuin myös vaatekaappiani ja kampauspöytääni täyttämään. Olen ottanut paljon kuvia, mutta en ole jaksanut edes käydä niitä kokonaan läpi, saati alkanut muokkaamaan niitä. Elin lähes täyden viikon täysin ilman meikkiä, meikkasin vain kerran viikon aikana. Vaatekaappikin on tullut tyhjennettyä kokonaan, vaatteet on käyty yksitellen läpi ja osan laitoin takaisin kaappiin ja osasta päätin luopua vaatekaapin tilanpuutteen takia. Sisko on käynyt yökylässä, ja Sijaisäitini kanssa olen käynyt ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ihan kahdestaan ulkona syömässä.

Olen tuntenut suurta iloa ja onnea, hymyillyt ilman sen suurempaa syytä. Olen tuntenut suurta surua ja vihaa, ilmeettömänä ilman sen suurempaa syytä. Olen ollut iloinen, olen ollut surullinen. Olen ollut onnellinen, olen ollut vihainen. Olen voinut hyvin, olen voinut huonosti. Olen rakastanut, olen vihannut. Olen nauranut, mutta en ole itkenyt. Olen ollut ihmisten kanssa, olen ollut yksin yksinäisyydessäni. Olen miettinyt menneisyyttäni, olen miettinyt tulevaisuuttani. Olen ollut voittaja, tai ainakin tuntenut itseni sellaiseksi. Olen ollut häviäjä, tai ainakin tuntenut itseni sellaiseksi. Olen miettinyt elämää, ja olen halunnut elää. Olen miettinyt kuolemaa, mutta en ole halunnut kuolla.

16 kommenttia:

  1. tää ei liity mitenkään mihinkään, mut tuli vain mieleen kun postasit, että näinpä mä unta yksi yö että olin sun luona kylässä! :D pelkäsin kratosta ihan simona, koska se eleli vapaana sun kämpässä, eikä kuulemma pure "paitsi jos pelkää" :D:D:D:D aseteltiin jotain ihme sellaisia juhlakoristejuttuja ympäriinsä sun kämppää. sellaisia värikkäitä, vaaleanpunaisia ja kirjavia. osa välkkyi jännästi? :D lisäksi teit mulle tekokynnet! :D:D:D:D apua unet, mitä ihmettä? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omfg mikä uni :'D En ihmettelisi lainkaan jos itse näkisin samankaltaista unta, kun omanikin ovat yleensä jotain niin käsittämättömän outoa ! Tuliko sentään hienot kynnet ? >:) Kheheheh ♥

      Poista
    2. aaaa unohdin vastata :D mutta joo, oli hienot :DDD

      Poista
  2. miten olisi se kysymyspostaus mihin pyysit jo kysymyksiäkin?

    VastaaPoista
  3. Moikka, blogin pannerissa kirjoitusvirhe, ajattelin huomauttaa, tossa sanassa "trumatic" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos huomautuksesta, korjaan asian heti ! :) On se kumma, kun ei välttämättä huomaa selkeää kirjoitusvirhettä vaikka tekstin on lukenut mielestään läpi tarkkaakin tarkemmin ..

      Poista
  4. Noi kaks vikaa lausetta kosketti :')

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana loppu tekstillä!

    VastaaPoista
  6. Ei liity suoraan sun blogiin, mutta mainostit yhdessä vaiheessa kaverisi blogista, joka kirjoittaa nimellä amy. (absoluutio.blogspot.com) ja kävinkin alkuun hänen blogiaan seuraamassa, mutta nykyisin se on vain kutsutuille lukijoille :( et osaa kertoa miten sen kutsun sinne mahdollisesti saisi? :)

    VastaaPoista