• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 11. elokuuta 2014

" Goldie. She says her name is Goldie. "

Ei. Ei ei ei. Kulta ei vain ole minun juttuni, ei vaikka kuinka olen sitä yrittänyt väkisinkin tyrkyttää vaatekaappini sisältöön. No mutta, eihän sille voi mitään jos joku juttu ei vain yksinkertaisesti kolahda omalla kohdalla .. Tosin nyt kaikki kultainen / kultaa sisältävä joutaa myyntiin, pääseväthän parempaan kotiin ja käyttöön, jota ne eivät minun huostassani ole olleet. Mutta kuitenkin; Alapuolella hieman kuvia musta - kulta outfitista, joka onkin oikeastaan ainoa, jota voisin ehkä käyttää joskus toisenkin kerran .. Olen niin pirun tarkka, niin pirun tarkka .. Jouduin nimittäin ottamaan lävistyskorunikin pois tätä outfittia varten, koska ne olivat hopeisia, eivät kultaisia. Ai mitenniin vaativa persoonallisuushäiriöni näkyy kaikista voimakkaimmin ulkonäkööni liittyvissä asioissa .. ? No, väliäkö tuolla ! 

- - -  - - -







- - -  - - -

Oona kuittaa, xoxo 
• See you in your nightmares 


8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, vaikkei ihan ole minun juttuni .. :)

      Poista
  2. Wau, wau, ja vielä kerran wau! :)

    Mulla on taas ihan päin vastoin - mua kultaisen ystävänä ottaa päähän jo joku laukun solki, jos se on hopean värinen. :D On muuten ihan totta, että toisen iholle hopea sopii paremmin, kun toiselle taas kulta. Tiedä sit tarviiko sitä aina niin väriopin mukaan mennä, mutta ehkä ne omat mieltymykset joskus menee värisilmää myötäillen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos ! :)

      Heh, jokaisella oma juttunsa, tämä vain ei ole oikein millään minun juttuani edes osaksi ! :/

      Poista
  3. Hihii..täällä ilmoittautuu toinen vaativa persoona, se vaan on niiiiin pikkutarkkaa! :P

    Sopii oikeestaan kultakin näin toisen silmissä, vaikka sitä ei koe omaksi jutuksi. Silti jotenkin jännä nähdä suolla tuollaista lämpöisen sävyistä. En tykkää itse kovin kultaisista jutuista, hopea on kiva. ❤ On muuten aika muikee kaulakoru! :D Haluisin osata käyttää isoja koruja. ^__^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, niiiiiiin pikkutarkkaa perkele !
      Itseasiassa tuo on vartalokoru, ihan kiva jos olisi hopea, mutta .. :/

      Poista