• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 21. elokuuta 2014

Weekend ~

Viime perjantaina pakkasimme auton, hyppäsimme kyytiin ja kohdistimme auton keulan kohti Alavudea ja jo kauan odotettua mökkiviikonloppua. Minä ja pojat, Jere ja Jeren 2 kaveria. Pojat ryypäten, hauskaa pitäen ja ryypäten sekä ryypäten, ja minä .. No, minähän en käytä alkoholia enää lähes lainkaan, mutta pojat sitten minunkin edestäni ! Minä tosiaan vietin viikonlopun selvinpäin alkoholista välittämättä, kuten olen elämääni muutenkin viettänyt jo puolenvuoden ajan. Tänä vuonna, vuonna 2014 minulla on ollut tasan 2 kertaa krapula, enkä yksinkertaisesti tykkää juoda enää. Pari alkoholipitoista juomaa saatan juoda joskus harvoin illassa, mutta siihen se sitten jääkin. Minä en vain yksinkertaisesti tykkää juoda enää. En lähes lainkaan. Tästä aiheesta muuten tulossa lähitulevaisuudessa postaus, nimittäin alkoholinkäytöstäni ennen ja nyt. Mutta takaisin asiaan.


1. Mornin' selfie. 2. Jere and a surprise kiss ♥

Viikonloppu meni oikein kivasti, juurikin niin miten olimme sen suunnitelleetkin menevän. Jos ei lasketa sunnuntai-iltaa, joka meni pahasti, ihan helvetin pahasti penkin alle hetkellisesti, mutta onneksi tilanne rauhoittui yhtä nopeasti kuin kärjistyikin ja kaikki oli ja on taas hyvin. Lauantaina lähdimme käymään Tuurissa ostoksilla, josta takaisin mökille päästyämme pojat aloittivat armottoman ryyppäämisen. Minä sain onneksi myös omaa rauhaa tämän keskellä oleskelemalla omissa oloissani TV'n ja tietokoneeni ääressä. On mukavaa saada olla myös ihan itsekseen silloin, kun muut ovat änkyräkännissä. Iloinen olin myös siitä, että pojat antoivat minun myös olla rauhassa. En ole sellainen, joka tykkää jatkuvasti olla toisten ihmisten seurassa, olemassa ja menemässä, joten onneksi viikonloppu meni niinkin hyvin kuin se meni. Ihme kyllä, myös nukkuminen onnistui yllättävän hyvin, vaikka pojat olivatkin paljon, paaaaaljon kauemmin hereillä kuin minä jumputtaen musiikkia alakerrassa ja pihassa puhuen hyvin, hyyyyyvin kovaan ääneen.


1. Boys goin' to fishin'. 2. Barbecue food for boys .. Uhg ..

   Kuten arvata saattaa, sunnuntaina pojilla oli aivan järkyttävä krapula, kaikilla toistaan pahempi. Minä hihittelin heidän olojensa tuottamalle valitukselle hyvinvoivana mustaa ja kuumaa aamukahviani siemaillen ja hunajamelonia syöden. En kaipaa krapulaa lainkaan, ihanaa voida fyysisesti hyvin ! Siivoaminen sujui hieman tökkien kuten olettaa saattaakin, mutta hyvin pojat selvisivät ja pääsimme lähtemään vielä sunnuntain aikana.
   Kaikinpuolin viikonloppu oli mielestäni oikein onnistunut, jos ei lasketa sitä sunnuntai-iltaista episodia, jonka takia huusin, itkin, itkin vielä vähän lisää, hyperventiloin ja lopulta itkin itseni uneen. Levolliseen uneen, koska nukkumaan mennessäni tiesin kaiken olevan jälleen hyvin, ettei mitään pahaa tapahtunut, että kaikilla meillä on jälleen kaikki hyvin.

4 kommenttia:

  1. Onpas virkistävää nähdä sinut välillä naturellimmässä lookissa :) Olet todella sievä meikittä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! :') Voisi tosiaan tehdä postauksen jossa esitellä meikitöntä pärstää .. :D

      Poista
  2. Kuullostaapa kivalta viikonlopulta ja siis tosi mahtavaa, ettet tykkää dokailla, krapula on niin jotain kamalaa ja tuntuu että ikää tulessa pahenee vaan ja meinaa ängetä maisemiin jokaisen alkoholin nauttimisen jälkeen. Nättimys ilman meikkiäkin ❤
    Kiva et pojat anto sulle omaa rauhaa, vois olla tosi raskasta olla sosiaalinen kellon ympäri, argh..onneksi on ihmisiä jotka ymmärtää ja voi olla oma itsensä ^___^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista