• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 6. tammikuuta 2015

Facebook, Pinterest, Instagram & We Heart It.

○ Follow me on Facebook; Eris Von Sin.

Facebook profiilistani löydätte päivityksiä sekä kuvia päivistäni ja elämästäni.
Voitte siis seurata sieltä elämääni hieman tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin,
sillä päivitän sitä paljon useammin kuin blogiani. Jos olet kiinnostunut minusta
ja / tai elämästäni, liity siis ihmeessä seuraamaan minua myös Facebookissa !

○ Follow me on Pinterest; Eris Von Sin.

Pinterest profiilistani löydätte kuvia jotka inspiroivat minua. On ulkonäköön
liittyviä kuvia, on taiteeseen liittyviä kuvia ja on sisustamiseen liittyviä kuvia.
Olen aivan käsittämättömän hullaantunut Pinterestiin, ja päivitänkin Taulujani
usein, joskus montakin kertaa päivässä. Jos siis sinuakin kiinnostaa Goottityyli
 niin ulkonäöllisesti, taiteessa kuin sisustamisessa, seuraa minua Pinterestissä !

○ Follow me on Instagram; Eris Von Sin.

Instagram profiilistani löydätte kuvia jotka liittyvät pääsääntöisesti minuun
ulkonäöllisesti. Vaatteisiin, kenkiin, asusteisiin, koruihin, hiuksiin, meikkiin,
lävistyksiin yms. Lisään myös itseäni inspiroivia tai muuten vain miellyttäviä
kuvia sillointällöin. Instagramista löydät eniten kuvia minusta kuin muualta !

○ Follow me on We Heart It; Eris Von Sin.

We Heart It profiilistani löydätte kuvia, jotka vain yleisesti miellyttävät minua.
On tekstejä, taidetta, valokuvia, kuin ulkonäköönkin liittyviä kuvia. We Heart It
profiilini on hyvin laaja kuvien suhteen, ja sieltä löytyykin paljon kaikenlaista !

- - -  - - -


- - -  - - -

Eris kuittaa, xoxo 
• See you in your nightmares 


 Eris on WeHeartIt.

4 kommenttia:

  1. Niin kaunis meikki, mutta mitkä ihmeen sotkut sulla on molemmissa alaripsissä keskellä? ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään laittaa tuollaiset ripsarit alaripsiini :)
      Ja näin olen tehnyt jo aiiiika pitkään. Kheheh.

      Poista
  2. Heippa! Oon tässä lueskellut blogiasi suht pitkään, olisko ihan hassua jos sinua kysyisin facebook -kaveriksi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ! Olen aika tarkka FB kavereistani, siellä ovat vain ihmiset jotka oikeasti ovat hyviä tuttavia, kavereita ja ystäviä. Yksityisviestiä voit tietysti laittaa :')

      Poista