• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 2. tammikuuta 2015

• My first contact lenses.

And I'm in love ♥ ! Ihmettelen, että minulla meni näinkin kauan ennenkuin päätin ostaa ensimmäiset piilolinssini. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen kai hieman kammoksunut sitä että tunkisin silmääni jotain ylimääräistä, mutta se meni ohitse, kuten voi selvästikkin huomata. Ja olen varma, että tulen hankkimaan useampiakin piilareita haltuuni näiden rinnalle. Pyysin Pietua tilaamaan nämä minulle samalla kun hän tekee oman tilauksensa, ja nämä linssit (GEO Ultra CK105 (XCK105)ovat siis hankittu Pinky ParadiseltaYllätyin todella linssien mukavuudesta ! Viimeksi kun olen sovittanut piilareita pari vuotta sitten, olivat ne käsittämättömän epämukavat päällä. Mutta nyt unohdin moneen kertaan, että linssit olivat minulla silmissä. Todella hyvät päällä, ja juuri sen näköiset kuin toivoin ensimmäisten piilareideni olevan ♥ !

- - -  - - -




- - -  - - -




- - -  - - -

Eris kuittaa, xoxo 
• See you in your nightmares 

Ps. Silmäni eivät oikeasti ole vihreät, 
vaan vessan valo vain hieman hämää.


 Eris WeHeartIt'ssä.
 Eris Instagram'ssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti