• desireforthefuture.blogspot.fi

lauantai 28. helmikuuta 2015

Not like her, Not like him.

• Hello, My sweet little Bats ♥ !

- - -  - - -

" Olen tullut miettineeksi, että miltä äitisi mahtaa näyttää ? En mistään 
postaksesta tohtinut löytää kuvaa .. onko hän yhtä kaunis kuin sinä ? (: "

Tämän kommentin saatuani päätin tehdä tämän postauksen, jossa näette
hieman kuvia Äidistäni (R.I.P. 23.12.2008) ja Isästäni (R.I.P. 7.3.2012).

" Sun Pikkuveljes on ihan ilmetty Isänsä, ja Pikkusiskos taas aivan Äitinsä näkönen.
Ja sä .. No, sä oot tommonen sekasikiö. " Ja tämähän on aivan totta ! Veljeni ja Siskoni
näyttävät aivan Isältään ja Äidiltään, mutta minä taas olen sekoitus hieman molempia,
perinyt molemmilta jotakin. Olisi myös mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä te olette ! 
Mitä piirteitä minä olen teidän mielestänne perinyt Äidiltäni, ja mitä piirteitä Isältäni ?


- - -  - - -




- - -  - - -

Eris kuittaa, xoxo ಌ
• See you in your nightmares •

Ps. Yleensä Puhuessani täällä Äidistäni ja Isästäni, kerron samalla menneisyydestäni
liittyen heihin, mutta nyt voitte halutessanne itse käydä lukemassa heistä, kun haette ←
vasemmalta löytyvästä hakupalkista esim. hakusanoin Äidin kuolema ja Isän kuolema,


19 kommenttia:

  1. Olet perinyt isäsi naaman muodon ja äitisi silmät ja nenän..Ja isäsi hymyn :) Mutta olet kyllä minun silmääni aika paljon äitisi näköinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vastauksestasi :) Jotkut ovat sitä mieltä että olen enemmän äitini näköinen, mutta joidenkin mielestä taas enemmän isäni näköinen .. 50/50 !Ylimmässä kuvassa olen kyllä aivan samannäköinen isäni kanssa ! :')

      Poista
  2. tää oli tosi mielenkiintonen postaus, rakastan vanhoja valokuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :') Kiva että miellytti !

      Poista
  3. Mahtava postaus Oona! Ois saanu olla pidempikin ja enemmän kuvia, supermielenkiintoista!

    VastaaPoista
  4. Ylimmässä kuvassa näytät kyllä ihan äidiltäs, et niinkään isältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai :o Minä näen kyllä aivan toisin ! Tämäkin on niin katsojasta kiinni .. :)

      Poista
  5. Kiva nähdä vastaavia kuvia. Mun mielestä kanssa sun silmät ja nenä, ns. yläosa kasvoista muistuttaa äitiäsi ja alaosa kasvoistasi puolestaan isääsi, sekä kasvojesi muoto. Samoilla linjoilla siis ekan anon kanssa olen. Mielenkiintosta. Kaunis kombo olet molempia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tämä miellyttää monia lukijoita ! :) Kiitos paljon ♥ !

      Poista
  6. Tosta ylimmästä kuvasta tulee jotenkin semmone fiilis että isäs oli muusikko.
    Vaikea kyllä sanoa kumpaa muistutat enemmän. 50/60 sekoitus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isäni soitti nuorempana rumpuja kyllä .. :) En tiedä tekikö sitä enää vanhempana. + Isälläni oli hieman raskaampi musiikkimaku.

      Poista
  7. En tiedä miksi, mutta nää kuvat jotenkin erityisesti kosketti. Sitä on hyvä lukemaan toisten elämäntarinoita ja unohtamaan ne saman tien, mutta sun jutut on olleet eri asia. Näistä kuvista tuli niihin jotain ihan uutta perspektiiviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ;_;' ♥ Ihana kommentti, hymyilyttämäänhän tässä alkoi !

      Poista
  8. ihania kuvia, ja ihana postaus! jotenkin "lämmin", kaikesta huolimatta <3 Mun mielestä näytät isältäsi, äitisi nenän olet kyllä ainakin perinyt... mutta muuten :) jaksamisia ja hyvää kevään alkua sulle Oona :)
    -Angie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ ! Jälleen hymy kasvoilla :') Tässä huomaa taas kuinka joidenkin mielestä olen isäni, ja joidenkin mielestä äitini näköinen ! Molempia siis selkeästi.

      Poista
  9. Oot kyllä aivan äitis näköinen, ollu mun mielestä aina.

    VastaaPoista
  10. Minun mielestä: Äitisi silmät, Isäsi hymy/huulet. Sopiva (äärimmäisen kaunis) sekoitus kumpaakin :) Itseäni vituttaa,kun en muistuta ulkoisesti lähes lainkaan äitiäni, vaan olen täysin biologisen isäni näköinen...jonka kanssa en ole syntymäni jälkeen ollut juuri minkäänlaisissa tekemisissä.. Tulipahan hiukka angstinen kommentti, mutta pointti nyt kaikesta huolimatta varmaan jotakuinkin aukes.
    Olet todella kaunis ja persoonallinen ihminen, postauksillasi annat voimia todella monille ihmisille, jotka painiskelevat elämänsä ja "erilaisuutensa" kanssa. Olen todella kiitollinen blogistasi, sillä olen yksi niistä, joille annat voimaa sekä rohkeutta olla oma itsensä, mitään häpeilemättä. KIITOS OONA!
    -Samanmielinen Tyttönen

    VastaaPoista