• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 10. maaliskuuta 2015

Life goes On and On and On.

• Hello, My sweet little Bats ♥ !

- - -  - - -

Mitään sen suurempaa tai erikoisempaa ei ole tapahtunut pitkään aikaan, siis mielenterveyteni osalta. Sen suhteen minulla ei siis ole oikeastaan mitään kerrottavaa. Kaikki vain kulkee tasaista matkaa eteenpäin ilman sen suurempia kuoppia tai esteitä tiellä. Se on oikein mukavaa kun mielialat eivät heittele jatkuvasti niin radikaalisti, mutta taas toisaalta se on myös "tylsää", se tekee elämästäni "tylsää". Hieman oudon kuuloista, mutta se on totta .. Kyllä mielialani vaihtelevat ja joskus on huonompia ja joskus pahempia jaksoja, mutta ne eivät tuo enää niin rajuja vaihteluita kuin ennem. En kuitenkaan valita, mielummin näin kuin toisin. Tuntuu kuitenkin äärettömän hyvältä voida yleisestiottaen paremmin kuin koskaan ennen. Nyt minulla on menossa hyvä jakso. Oikeastaan todella hyvä jakso. Tiedän kuitenkin ettei tämäkään vaihe kestä ikuisesti, kuten ei mikään vaihe koskaan, vaan sekin tulee muiden tapaan loppumaan ennemmin tai myöhemmin. Mutta nautin tästä niin kauan kuin sitä kestää, niin kauan kuin voin (sen tuomasta "tylsyydestä" huolimatta). Nämä usein vaihtuvat jaksot tekevät elämästä hyvinkin mielenkiintoista .. No ainakaan elämäni ei ole kaiken aikaa vain samaa viikoista ja kuukausista toiseen.

Tulevaisuus pelottaa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Kaikki ne asiat jotka .. Ovat olleet tavoittamattomissani jo niin pitkän aikaa. Aina. Yli vuoden päivät olen haaveillut siitä tilanteesta, siitä tunteesta, kun minä valmistun. Siitä, kun saan päättötodistuksen käteeni. Siitä, kun saan sanoa valmistuneeni media-assistentiksi. Siitä minä olen haaveillut, ja nyt kun tiedän että tämä on hyvin mahdollisesti tuleva olemaan mahdollista. Se jännittää ja pelottaa. Tulevaisuus, aikuisuus, työt. Elämä. Tuntuu kuin en olisi valmis siihen kaikkeen. Siihen mikä on .. Normaalia ? Miksi se siis pelottaa ? Varmaankin siksi, etten ole koskaan elänyt sitä, normaalia elämää. Etten ole koskaan pystynyt siihen, normaliin elämään. Se on minulle tuntematonta. Kuka muka ei pelkäisi tuntematonta ? Mutta kyllä, minä tulen vielä kohtaamaan sen kaiken tämän jälkeen, peloistani huolimatta. Minun täytyy vain uskaltaa uskaltaa. Lyhyin, mutta varmoin askelin kohti tulevaisuutta, kohti onnellisempaa ja tasapainoisempaa elämää. Ihan kuten Stam1na sen on laulanut; Kaikki kääntyy vielä parhainpäin

○ Lisäksi Jeren kanssa meillä menee hyvin. Oikeastaan todella hyvin. 
Vähän aikaa sitten meillä tuli 1,5 vuotta seurustelua täyteen, enkä voi 
sanoa muuta kuin että hän on ihana mies ♥, lähes täydellinen minulle.

- - -  - - -

Ps. Instaface = ♥ !


- - -  - - -

Eris kuittaa, xoxo ಌ
• See you in your nightmares •


4 kommenttia:

  1. Liityin lukijaksi, täällä eletään saman epävakauden kanssa päivästä toiseen, toistaseks ilman lääkitystä. Hyvältä sun blogi vaikuttaa :) Ja "kiva" lukea, et ei ole vain omaa ajattelua nuo kaikki mielialan vaihtelut ynms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi ♥ ! Toivottavasti löydät täältä positiivista samaistumispintaa .. :)

      Poista
  2. Hmm, sun blogi oli ennen jokseenkin mielenkiintoisempi. Tekstisi olivat paljon kattavampia.

    VastaaPoista