• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Hell inside of me.

• Hello, My sweet little Bats ♥ !


- - -  - - -

Fyysinen tilani on vaikuttanut hyvin massiivisesti Bloggaamiseeni, ja myös te olette varmaankin huomanneet sen. En vain yksinkertaisesti jaksa keskittyä minkään järkevän saati mielenkiintoisen kirjoittamiseen. Ja jos yritänkin, ei siitä tule mitään. Jaksaminen ei meinaa riittää edes yleiseen laittautumiseen ja meikkaamiseen .. Olen jatkuvasti niin käsittämättömän uupunut. Ja uupumus on fyysisen lisäksi myös henkistä. Pelkkä tiskien tiskaaminenkin on haaste, puhumattakaan sitten kaikista ulkonäköön liittyvistä asioista. Olisi niin paljon erilaisia visioita meikkeihin ja asukokonaisuuksiin, mutta .. Huoh .. Nykyään en jaksa meikata, laittaa hiuksia tai pukeutua kuin collareihin ja muihin löysiin vaatteisiin. Enää hyvin harvoin jaksan laittautua kunnolla. Olen pahoillani tästä tilanteestani, tai siis siitä miten se vaikuttaa Blogiini, niin itseni kuin teidän lukijoidenkin puolesta. Tämä on todella, todella turhauttavaa. Mutta kaikesta tästä huolimatta yritän parhaani mukaan pitää Blogini elossa ja postata mahdollisimman usein.

Olen puhunut tilastani aiemminkin, As you can see; Life isn't fare ja Ultraäänen jälkeen -postauksissa. Sain viikon kestävän antibiootti kuurin, joka ei vaikuttanut mihinkään mitenkään. Viikon jälkeen menin lääkärille jälleen kerran, asiana että tilani on vain pahentunut. Ja sen totesi myös itse Lääkäri tehtyään hieman tutkimuksia. Jälleen hän kirjoitti minulle uuden antibiootin, ja tällä kertaa 10 päivän pituisen kuurin. Ainoat selvät asiat ovat, että minulla on tuolla alhaalla jokin sitkeä tulehdus, sekä solumuunnosta kohdunsuulla. Mitään muuta ei tiedetä. Jos tämä toinen antibioottikuuri ei auta (kuten odotan), Lääkärini osaaminen loppuu siihen eikä hän osaa auttaa minua enempää. Täten hän kirjoittaa minulle lähetteen yksityiselle Gynekologille .. Hell Yeah .. Olen jo niin lopen kyllästynyt kaikkiin näihin tutkimuksiin ja testeihin, mutta minkäs teet. Tulossa on varmaankin vielä lisäksi myös laboratorio kokeet. Mutta; Tahtoisin vain tietää mikä minua vaivaa. Ja kuten jo mainitsin, niin tilani on vain pahentunut hyvinkin nopeasti. Kipuja minulla on päivittäin, joskus pahoja ja joskus helvetillisiä.

- - -  - - -


- - -  - - -

Eris kuittaa, xoxo ಌ
• See you in your nightmares •


3 kommenttia:

  1. Kehtaisitko valittaa itse tupakoinnilla aiheuttamastasi syövästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä tarkoitat ? En ymmärrä pointtia ..

      Poista
    2. Mutta siis; En. Itse aiheutettu sairaus on aivan eri asia kuin sellainen johon ei ole voinut itse vaikuttaa. Kyllä minä siitä kertoisin ja jakaisin tuntemuksiani sen suhteen, mutta en minä _valittaa_ voisi.

      Poista