• desireforthefuture.blogspot.fi

perjantai 22. toukokuuta 2015

Iron Fist - Wolf Beater

• Hello, My sweet little Bats ♥ !

- - -  - - -

○ Nyt minun on aivan pakko "hieman" hehkuttaa, sillä olen jo ties kuinka monen monta kuukautta kuolannut näiden Iron Fistin Wolf Beater korkokenkien perään. Mutta aivan sama kuinka moniin olenkaan törmännyt esim. Facebookin Goottikirppiksellä, ne ovat aina olleet aivan liian kalliita minun tuloilleni monien kymmenien eurojen hinnoillaan. Mutta eräänä päivänä tapahtui ihme ! Menin läheiselle kirpputorille etsimään kesäksi ihan perus korkkareita, mutta voi että mikä yllätys minua odottikaan ! Iron Fistin kenkälaatikko, jonka vieressä nämä kengät täysin käyttämättöminä, hintaan 10€. Aivan kuin enkel'kuoro olisi alkanut laulaa taustalla, huomatessani kenkien olevan kaikenlisäksi vain yhtä kokoa isommat kuin oma jalkani (mutta kyllä minä keksisin saada keinon saada nämä sopimaan paremmin). 

 Oh, this is pure Materialism Happiness ♥ !

- - -  - - -



- - -  - - -

Eris
 kuittaa, xoxo ಌ
• See you in your nightmares •


3 kommenttia:

  1. Oi, onpa kivat kenkulit! Itse olen ostanut kenkäkaupasta paksummat pohjalliset useisiin liian isoihin kenkiin (etenkin korkkareihin). Eivät ole hyötyynsä nähden kalliita, suosittelen ostamaan (hintahaarukka viidestä eurosta ylöspäin, riippuen kaupasta)! Kestävät todella hyvin pitkässäkin käytössä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sellaiset jutut mitkä laitetaan kiinni tuonne kantapään päähän, mutta eivät ne kyllä auttaneet .. :/ Pitänee käydä kokeilemassa ja ostamassa pohjalliset ! Näiden on nimittäin aivan pakko päästä käyttöön ♥ !

      Poista
    2. Kannattaa käydä ainakin testaamassa. :) Kerro sitten löytyikö soppelit!

      Poista