• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 29. huhtikuuta 2016

Tuona päivänä minä täytin 23 vuotta.

• Hello, My sweet little Bats ಌ !

○ Slloin, kun istuuduin, ja aloin kirjoittamaan.

  •  •    •  •  

Kuuntelen rankkasateen tanssiaskelia, kun ne putoilevat harmaalta taivaalta tämän kylmän maan kamaralle. Rakastan sadetta. Nautin siitä. Se saa minut rentoutumaan paremmin kuin mikään muu. Kohotan katseeni ylös ja annan taivaan kyynelten valua pitkin kasvojani. Ja jos itkisin, ei kukaan huomaisi sitä. Mutta minä en osaa enää itkeä. En, vaikka niin kovasti yrittäisin. En, vaikka niin kovasti tahtoisin. Mutta se on jo niin normaalia, etten jaksa enää välittää. Mutta sisäisesti minä itken. Sisäisesti minä tunnen romahtavani, ja sydämeni murtuvan taas kerran hieman lisää. Pala kurkussa ei katoa nielemällä, eikä epätoivo hymyilemällä. Elän hetken siinä kurjassa tunteessa, jossa tahtoisin vain kadota, mutta vain pienen ajan kuluttua huomaan kaiken muuttuvan. Hiljalleen, minä ymmärsin todellisuuden. Hiljalleen, minä ymmärsin tahtoni. Tuona hetkenä tiesin, ettei suhteemme tule enää jatkumaan. Tuona hetkenä tiesin, ettei minun tarvitse kärsiä. Tuona hetkenä minä tiesin, ettei minun tarvitse jaksaa. Tuona hetkenä tiesin, että minun on jatkettava elämääni yksin. Tuona hetkenä minä tiesin, mitä minä oikeasti haluan ja tarvitsen. Ja nyt .. Minulla on helpottunut olo. Ja nyt .. Minä voin hyvin. Ja nyt .. Minä voin paljon paremmin.

T
uona pävänä oli syntymäpäiväni. Tuona päivänä minä täytin 23 vuotta.

  •  •    •  •  


  •  •    •  •  

ಌ Quit, Eris Von Sin.
• See you in your Nightmares •


○ Eris on WeHeartIt.

22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä. Enkai minä muuten olisi tällaista tekstiä julkaissut !

      Poista
  2. En malta odottaa että tähän tulee vähintään kaksi idioottia (tai enemmän) kirjoittamaan jotain vittuilua nimettömänä tietenkin. Parasta huumoria on kun joku loukkaantuu toisen henkilökohtaisesta elämästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tultiin jo sanomaan että olen lutka. Asiallista. Naurattaa tällainen käyttäytyminen ! Tottakai olen lutka, kun ensin itken (eli vain kerron tapahtuneesta) erosta ja sitten lisään kuvan ilman paitaa. So fuckin' what ?! Kyllä voi taas toisten persettä kutittaa toisten asiat.

      Poista
  3. Varmasti hyvä päätös erota ja saada oma elämänhallintasi ensin raiteilleen. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on juurikin näin, varsinkin kun suhteesta saa enemmän p*skaa kuin hyvää irti.

      Poista
  4. Voisit kyllä ensin selventää, että mikä suhteessa oli niin paskaa, kun niin montaa kertaa kehuit suhdetta maailman parhaaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se alkuun olikin, en kiellä asiaa.

      Mutta loppuenlopuksi sitä huomaa missä oikeasti mennään ja ymmärtää että ei, tämä ei ole sitä mitä minä haluan. Mutta tämän enempää en ala asiaa avamaan. Se on minun ja M'n välinen asia, mitä suhteessa tapahtui. :)

      Poista
  5. Harmi että erositte. Toisaalta oma hyvinvointi menee kaiken edelle. Jos toinen ihminen ei saa oloa paranemaan niin silloin ei kannata väkisin olla yhdessä. Toivottavasti yrität pysyä poissa uudelta suhteelta niin kauan kuin itse olet siihen todella valmis. Yksinolo saattaa tuntua hankalalta mutta se varmasti kannattaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se kannattaa tässä vaiheessa, tiedostan sen nyt itsekin :) Parempi näin, kun tarvitsen aikaa itselleni enkä kellekkään muulle.

      Poista
  6. Osaat hyvin kirjoittaa tuskasi nätisti kirjotelmaksi.
    Se on harvinainen taito, ainakin tuntuu olevan suomalaisille...
    Mutta isot halit täältä, kyllä ajan kanssa haavat paranee.
    Sen jälkeen onkin paljon helpompi olla ja hengittää.
    Voimia <3

    VastaaPoista
  7. Ja taas sensuroidaan kommentteja.. :D eli oletteko jeren kanssa palaamassa yhteen? Teillä joku sutina ollu ja siksi jätit miikkan? Nyt odottelet sopivaa "suruaikaa"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emme todellakaan ole ! Minä ja Jere olemme edelleen pelkkiä ystäviä, ja siinä se. Itseasiassa juuri pari päivää sitten naureskelimme sitä, kuinka paljon parempia olemme ystäviä. Minun ja Miikan ero johtui suhteen ongelmista eikä mistään muusta. Minun ei todellakaan tarvitse todistella tällaisia asioita kenellekkään, vaan kerron asiat ainoastaan läheisilleni. Tällaisten syytösten heittäminen on yksinkertaisesti loukkaavaa.

      Poista
  8. Tälleen anonyyminä blogisi seuraajana en voi muuta kuin hämmästyä yhä uudelleen siitä havainnosta,että jotkin ihmiset kuluttavat ajastaan sen muutaman minuutin siihen,että lukevat siun kirjoittamasi tekstin ja sen jälkeen kommentoivat varsin asiattomaan ja jopa lapselliseen sävyyn joko tekstiäsi,ulkonäköäsi tai asioita,jotka ovat napanneet muualta somesta tai toisia reittejä pitkin. Täytyy sanoa että mahtaa näillä ihmisillä olla vähän sisältöä omassa elämässä kun jaksetaan nähdä se vaiva ja kiinnostus että kolutaan toisen ihmisen elämä ympäri ja sitten tullaan sanomaan mitä sylkisuuhun tuo. En myö itekkään jaksa aina niin vitun kauniisti sanoa,mutta kyllä nyt jonkinlainen taso löytyy.
    Eris,siulle mie haluan antaa ison lämpöisen halauksen jo pelkästään siitä hyvästä,että jaksat jakaa elämästäsi ainakin osan meille lukijoille. Paskaa liikkuu meistä jokaisesta,mutta ei siitä kannata ottaa itteensä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ !

      Blogini on tosiaan ainoa paikka, jossa tällaisia kommentteja saan, koska tämä on ainoa paikka, jossa minulle voi kommentoida Anonyyminä. Hauskaa, ettei ihmisillä ole pokkaa tulla sanomaan sitä kaikkea päin naamaa mitä täällä sanovat ! Kertoo ihmisestä hyvin paljon tällainen käyttäytyminen. On kyllä mieli edelleen lapsen tasolla .. Se on selvä ! Ja se vielä, että tulevat väittämään asioita joista eivät tiedä yhtään mitään, kuten esim. tämä ero asia. Selvästi joillain on täydellinen mielikuva siitä mitä on tapahtunut ! Yeah right ..

      Poista
  9. Anonyymit: Mitä vitun väliä sillä oikeastaan edes olisi, vaikka Eris Jeren kanssa palaisikin yhteen tai olisi ihan kenen tahansa muun kanssa? Ei ole olemassa mitään sopivaa aikaa milloin aloittaa uusi suhde. :D Se on jokaisen oma asia mitä tuntee ketäkin kohtaan ja kuinka nopeasti.
    "Toivottavasti yrität pysyä poissa uudelta suhteelta niin kauan kuin itse olet siihen todella valmis."
    Kunnon parisuhdeterapeutit vauhdissa, ei saatana. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka sitä nyt muuten suhteeseen heittäytyisi :) Mutta siihen minulla ei kiire ole. Sellainen tulee jos on tullakseen sitten omana aikanaan. Minun ei ole pakko olla sinkku tai suhteessa, vaan elää rullaa eteenpäin omalla painollaan.

      Jotkut osaavat kyllä olla niin idiootteja kuin olla ja vaan voi .. Ihan hävettää heidän puolestaan :D

      Poista
  10. Noniiin. Sitten vaan odotellaan koska seuraava exä tekee paluun.. Kenties V tai T tälläkertaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *tirsk*

      Eiköhän se ole jo opittu että exän kanssa yhteen palaaminen on kuin työntäisi paskan takaisin perseeseen.

      Poista
  11. Ettekö ollu naimisissa..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehheeeei ! En ole koskaan ollut naimisissa ? :o

      Poista