• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 26. huhtikuuta 2016

You are Beautiful just the way You are.

• Hello, My sweet little Bats ಌ !

○ Nyt olisi jälleen aika puhua ulkonäöstä ja tyylistä, siitä miltä itse tahtoo näyttää.

  •  •    •  •  

Minä olen niitä ihmisiä, jotka ra-kas-ta-vat yksityiskohtia. Aivan kaikessa; Sisustuksessa, asukokonaisuudessa, hiuksissa, meikissä. Ja sen kyllä huomaa, jos luonani on käynyt ja minut nähnyt. Synkät, näyttävät ja yksityiskohtaiset meikit ovat se minun juttuni (kaiken muun synkän, näyttävän ja yksityiskohtaisen lisäksi). Enhän minä mikään loistava meikkaaja ole, mutta eihän kukaan ole missään loistava heti ensi yrittämällä, vaan tekemällä oppii ! Se pätee kaikkeen ja kaikkiin. Nykyinen tyylini meikata on kehittynyt tällaiseksi vasta viimeisen kahden vuoden aikana, ja tottakai uskon sen kehittyvän vielä jatkossakin, tarkempaan ja yksityiskohtaisempaan suuntaan. Siihen minä ainakin tähtään. Teen omaa juttuani, enkä mitään muuta. Sama pätee ulkonäkööni ja tyyliini muutenkin. Sille, tyylilleni, ei ole mitään tiettyä genreä. Otan viitteitä monista eri tyylisuunnista ja yhdistelen niitä mieleni mukaan, joskus hieman enemmän ja joskus hieman vähemmän. Tyylini on .. Minä. Minä olen Minä.

Yksi sadasta kommentista liittyen ulkonäkööni on negatiivinen. Mutta ei, minä en edes näistä välitä. En todellakaan. Miksi välittäisinkään, jos itse tiedän miltä tahdon ja aion näyttää. Tykkään meikata juuri näin kuin meikkaan, tykkään laittaa hiukseni juuri näin kuin laitan, ja tykkään pukeutua juuri näin kuin pukeudun. Siinä ei sen enempää tai vähempää vaadita, keneltäkään. Kun itse on tyytyväinen itseeänsä, niin kaikki on hyvin, juuri niin kuin pitääkin. Sillä kaikki, aivan kaikki, lähtee aina ihmisestä itsestään. Muiden ilkeilyistä ei tarvitse eikä todellakaan pidä välittää, sillä niillä ei ole mitään muuta perää kuin saada toinen epävarmaksi itsestään ja ulkonäöstään. Yhdeksänkymmentäyhdeksän kommenttia sadasta ovat kehuja, joten yksi negatiivinen jää täysin muiden, positiivisten varjoon. Jos minä näytän jonkun mielestä halvalta huoralta, niin olkoon niin, eihän kaikkia voi tässä maailmassa miellyttää. Ei kukaan, ei koskaan, ei milloinkaan. Siksi ei pidä antaa yhdenkään pahansisuisen kommentin masentaa mielialaa ja sitä myöden saada epäilemään omaa juttuaan. Pidä kiinni siitä mitä sinä itse olet, äläkä muutaa itseäsi muiden takia. Ikinä, koskaan, milloinkaan. Minäkään en tee niin, vaan olen Minä.

  •  •    •  •  




  •  •    •  •  

Meitä on monia, jotka tehostavat ulkoknäköään, kampauksiaan ja meikkejään erilaisilla
yksityiskohdilla, tehden näin tyylistään astetta yksityiskohtaisempia sekä näyttävempiä !

  •  •    •  •  

ಌ Quit, Eris Von Sin.
• See you in your Nightmares •


2 kommenttia: