• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 14. toukokuuta 2016

18 x .. jatka lausetta

ಌ Hello, My sweet little Bats !

○ Ja nyt vuorossa pieni haaste, jonka bongasin kauniin SagaTuuli Maria - Blogista ♥ !

  •  •    •  •  


  •  •    •  •  

• En ymmärrä .. Sitä, että mitä hienoa jotkut ihmiset näkevät ja kokevat siinä, että voivat Anonyymisti kommentoida toisten blogeja vain, jotta pääsevät haukkumaan toista. Ja kuten olen monesti sanonut, itse en näistä jaksa enää välittää, mutta kommentoijien tarkoitusperiä on mielenkiintoista pohtia. Miten jotkut voivat olla niin .. Yksinkertaisen idiootteja ja säälittäviä ? Tulisivat edes kertomaan asiansa omilla kasvoillaan, niin siinä olisi jo munaa ja hatun noston arvoinen suoritus, mutta ei ! Ei ei ei !

• Seuraavaksi ajattelin .. Juoda 2 kuppia mustaa kahvia ja niiden voimalla suunnitella Hyvinkäälle sijaitsevan uuden asuntoni sisutusta ♥ ! Olen aivan käsittämättömän innoissani tulevasta muutosta, enkä siis millään malttaisi odottaa vielä puoltatoista kuukautta .. Mutta onneksi tällainen aika menee yllättäen nopeasti ja kohta tuleekin jo kiire. Olen niin käsittämättömän onnellinen tästä ihanasta tapahtumasta ♥ !

• Viime aikoina .. Olen huomannut, että en olekaan niin yksin kuin olen kokenut olevani. Parisuhteen päättymisen jälkeen ajattelin, että tässä sitä taas mennään; Jään täysin yksin yksinäisyyteeni, koska minulla ei ole kavereita jotka tahtoisivat viettää aikaa kanssani. Mutta olin väärässä. Todella väärässä ! Tämän lisäksi ymmärsin, että minun on paljon parempi ilman juuri päättynyttä parisuhdetta, enkä ole aikoihin voinut näin hyvin. Minulla on vain pari, mutta sitäkin parempaa kaveria. Eivätkä he ikinä koskaan jätä minua yksin.

• En osaa päättää .. Minkälaisen työn piirtäisin seuraavaksi. Tekee niin pirusti mieli piirtää, mutta en millään meinaa saada ideasta ja inspiraatiosta kiinni, vaikka innostusta olisi vaikka muille jakaa ! EDIT // Onneksi aloin lukemaan, sillä kirjan teksti sytytti uuden idean liekin silmiini !

• Muistan ikuisesti .. Kuinka ensirakkautteni otti minua ensimmäistä kertaa kädestä kiinni, minun itkiessäni lohduttomasti tuhansia ja taas tuhansia kyyneleitä. Ja kyllä, kyseessä on Jesse. Ensirakkauteni. Rakkaimpani. Paras ystäväni. Uskottuni. Tukeni ja turvani. Hän, joka lähti oman kurjuutensa ja surunsa mukana itsemurhansa viimeiseen piirileikkiin. Vaikka hän lupasi toisin. Vaikka hän lupasi, ettei jättäisi minua koskaan yksin. Vaikka hän lupasi, ettei koskaan lähtisi ilman minua.

• Söin tänään .. Kaksi kiloa kiivi -hedelmiä. Sosikkejani ♥ !

• Päivän paras juttu .. Oli se, että viimeinkin satoi vettä, ja kävelin hymy huulillani kauppaan. Rakastan sadetta, sen tuomaa tunnetta ja sen tuntemista ihollani.

• Noloa myöntää mutta .. Olen aivan sysipaska maantiedossa.

• Viikko sitten .. Päätin, että nyt minun on aika alkaa etsimään uutta asuntoa.

• Kaikista pahinta on .. Epätietoisuus, kun on kyse omasta terveydentilasta. "Mikä helvetti minua vaivaa?" -Kysymystä olen kysynyt itseltäni jo parin vuoden ajan, eikä kukaan lääkäri löydä mitään mikä selittäisi oireeni.

• Salainen taitoni on ..  Huomata kun toinen valehtelee.

• Jos saisin yhden toiveen se olisi .. Että olisin terve niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja näinollen pystysin käymään kouluni loppuun ja siirtymään työelämään.

• Minulla on pakkomielle .. Laittaa asiat oikeaan asentoon tai suoristaa ne. Kaikki verhoista mattoihin, ja tuikkukupeista kaukosäätimiin. Parvekkeellani olevan sytkärinkin suoristan sen jälkeen jos tai ja kun sitä on joku käynyt käyttämässä !

• Ärsyttävintä on .. Että ärsyttäviä asioita tässä maailmassa on niin suuri määrä, etten millään osaa sanoa mikä niistä olisi se kaikista ärsyttävin. Mutta esim. sitä minä en voi sietää, että joku ryystää kahvia ! Siis .. Hyi. Olen aamulla todella herkkä ja kiukkuinen ennenkuin olen saanut sen 3 kupillista mustaa kahviani, ja ai prkl jos seurassani on joku joka ryystää kahviaan .. 666 !

• Tekisi mieli .. Mennä alasti seisomaan sateeseen.

• Minusta on söpöä .. Kun joku aivastaa. Paitsi jos aivastus on sellainen että räkä lentää. Sellaiset pikkuaivastukset !

• Olenko ainoa, jonka mielestä .. Klaukkala on ollut ihan kiva paikka asua ?

• Hävetti ..  Viimeksi, kun tämä tapahtui;


  •  •    •  •  

ಌ Quit, Eris Von Sin.
• See you in your Nightmares •


○ Eris on WeHeartIt.

24 kommenttia:

  1. Oletko alkanut polttaan taas? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka minua on stalkannut ? :D Olen joutunut ostamaan askin normitupakkaa, koska sähkötupakkani neste loppui. Onneksi sain sitä juuri lisää !

      Poista
  2. Eiks sua välillä yhtään kammota et joku käy stalkkeroimassa sua IRL jopa ja tulee anonyymina kommentoimaan? :D Hui saatana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun sen noin ilmaisee, niin kyllä ajatus hieman kammottaa .. :D Mutta kai joku on vain nähnyt minut jossain tupakoimassa .. ?

      Poista
  3. Kiiviä ei kirjoiteta isolla. Mihis se sun koulusta valmistuminen jäi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi kirjoitusvirhe, ja samantien kitistään etten ole käynyt kouluja loppuun ? :D Asiallista !

      Poista
    2. Se, että et käy koulujasi loppuun, vaikka kovin kehuit niin tekeväsi, kertoo vain siitä, että et saa mitään aloittamaasi vietyä loppuun.

      Poista
    3. Mistä helvetistä tämä nyt tuli ?
      Olen sairaslomalla FYYSISEN TILANI vuoksi, en siksi etten muka saisi mitään aloittamaani loppuun. Todella naurettavaa ja ala-arvoista tällainen kommentointi ! Et tunne minua ihmisenä missään määrin, joten tällaisten kommenttien lähettäminen on aivan yhtä turhan kanssa.

      Poista
  4. Miksi koet JATKUVASTI tarvetta kertoa kuinka et välitä anonyymien negatiivisista kommenteista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niissä mitään, vaan IHMISTEN TARKOITUSPERISSÄ ! Ne liittyvät moneen muuhunkin kuin negatiiviseen anokommentointiin netissä.

      Poista
    2. Näinpä. Mua kiinnostaisi kuulla näiltä negatiivisilta anonyymeiltä itseltään, että miksi tekevät niin. Eikö vanhemmat rakastaneet lapsena tarpeeksi, onko elämässä tapahtunut jotain niin traumaattista ettei sitä pysty käsittelemään muuten kuin purkamalla pahaa oloa internetissä vai mikä on? Kiinnostava aiheena.

      Poista
    3. Miksi myös todella usein kierrät kysymyksen etkä edes vastaa suoraan siihen mitä kysytään? Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä tms?

      Poista
    4. Ano 1; Samaa mieltä !

      Ano 2; Mihinkäs minä nyt en muka vastannut ? Ja loukkaukset voi jättää oman päänsä sisälle, tai kommentit jäävät kokonaan julkaisematta :)

      Poista
  5. Ilmeisesti sulla siis on ongelmia luetun ymmärtämisessä mikäli väität vastanneesi kysymykseeni... Luehan kuule kysymykseni uudelleen ja sen jälkeen oma vastauksesi. Sen jälkeen jos vielä osoittaisit sen kohdan, jossa suoraan vastaat siihen miksi sulla on tarve jatkuvasti mainostaa, että et välitä anonyymien negatiivisista kommenteista? Itse kun en sitä kerta kaikkiaan näe.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minä voin olla mielestäsi vaikka täysin vajaaälyinen, mutta minua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä mieltä olet minusta ja siitä mitä olen.

      - Minulla ei ole pakonomaista tarvetta moiseen, asia nyt vain on tullut esille. Siinä sinulle vastauksesi. Vastaan KIELTÄVÄSTI VÄITTEESEESI. Minä entässä postauksessa tyrkyttänyt anonyymien kommenttien perseyttä, vaan ilmaisin selvästi pointtini olevan kommentoijien tarkoitusperissä. Voisit itse käyttää niitä varmasti niin nättejä silmiäsi ja aivojasi, ei tätä nyt niin vaikea voi olla ymmärtämättä.

      Poista
    2. Jos perustat kysymyksen väitteeseen joka ei pidä paikkaansa, ei kysymykseen voi vastata. Hyvin yksinkertaista.

      Poista
    3. No niin, tulihan se vastaus sieltä! Ei tosin olis noin tarvinnut hiiltyä. :D Olisit vaan heti vastannut suoraan etkä alkanut kiertelemään. En tiedä teetkö sen tarkoituksella vai vahingossa, mutta sulla on usein tapana tosiaan kiertää tietynlaiset kysymykset. Ja en viitannut pelkästään tähän postauksen, kun ihmettelin miksi koet tarvetta kertoa kuinka et välitä anonyymien negatiivisista kommenteista. Se on pistänyt silmään, koska olet tehnyt sitä jatkuvasti. Siksi itselle tulee siitä mieleen, että yrität todistella sitä muille. Mutta ehkä se on tullut esille ihan vain sattumalta usein... No mutta joo, ei mulla oo enempää mielenkiintoa jauhaa tästä. Kiva että joka tapauksessa loppujen lopuksi vastasit kysymykseen! :D

      Poista
    4. Tarkoituksellisesti en ala kysymyksiä kiertämään.
      Hyvä että sopiva vastaus nyt kuitenkin löytyi ...

      Poista
  6. Eikäku tosta sytkäri kohasta mietin et poltatko.. :)

    VastaaPoista
  7. Mitä pirkka-pekka mahtoi tehdä meikkiosastolla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PPn tytär oli, PP vain mukana :D

      Poista
    2. No höh, ois ollu coolia jos PP ois ollu ostamassa huulipunaa itelleen. :D

      Poista
  8. Minusta on todella hienoa että olet juuri oma itsesi niin huonoina kun hyvinä aikoina ja tuo P-P juttu oli kyll niin paras (: :D

    VastaaPoista