• desireforthefuture.blogspot.fi

torstai 19. toukokuuta 2016

Let's Move On !

ಌ Hello, My sweet little Bats !

  •  •    •  •  

○ Elämäni suurien muutosten myötä tunsin suurta himoa muokata myös 
hieman Blogini ulkoasua, ja uuden Bannerin te jo näettekin yläpuolella ! 
Mitä mieltä te pienet lepakonpoikaseni olette Blogin uudesta ilmeestä ♡ ?

  •  •    •  •  


  •  •    •  •  

Ensin ajattelin kirjoittaa siitä, kuinka hyvin olen omaksunut uuden elämäni sinkkuna, vaikka en ole ollut sitä useampaan vuoteen. Suhde toisensa perään kun alkoi todella, siis todella nopeasti. Mutta en todellakaan kadu sitä sillä sillä hetkellä se on tuntunut täysin oikealta ratkaisulta, mutta nyt olen toden totta ihan vain .. Minä. Ei ketään muuta. Ei miestä, ei naista. Ei ketään. Niin se tuntuu .. Hyvältä. Oikeasti hyvältä. Paremmalta kuin olisin koskaan voinut kuvitellakaan. Ja kyllä. Varsinkin viimeisimmän suhteeni kohdalla hehkutin, kuinka "Hän on se oikea" .. Siltä se tuntuikin. Olen kuitenkin tiedostanut, että hehkutukseni takana on ollut tahtoni todistaa itse itselleni, että olen onnellinen, vaikka en sitä oikeasti koskaan ollutkaan. Ainakaan täysin. Mutta nyt minä olen tilanteessa, jossa minun on todistettava itse itselleni se, että olen hyvä ihminen yksinkin, sillä sitä minä olen; Hyvä yksin. Hyvä ilman parisuhdetta. Ja se tuntuu hyvältä. Mutta nyt siihen itse asiaan;

NIMITTÄIN MUUTTOONI !

Niin se lähenee hiljalleen. Vielä 2 kuukautta kun jaksaisin rauhassa malttaa, niin sitten pääsen viimeinkin muuttamaan tältä paikkakunnalta (josta olen halunnut pois jo 5 vuoden ajan) Hyvinkäälle ! Hieman nykyistä asuntoani pienempi ja vanhempi, sekä lisäksi huomattavasti halvempi intiimi kaksio odottaa minua pian remontoituna ja tyhjänä muuttamaan luokseen .. ♥ !

+ Kun tämä prosessi on saatu päätökseen, aion viimeinkin tehdä sen jo kauan odotetun Asuntoni esittely -postauksen ja / tai videon. Eikä ole yllättävää, että muutosta inspiroituneena aloin uudistamaan kotini sisustuksen ilmettä hankkimalla uusia, isompia ja pienempiä sisustuselementtejä. Minä vain yksinkertaisesti rakastan sisutamista, siitä ei pääse mihinkään ! Oi sitä innon määrää, kun pääsen vihdoin ja viimein laittamaan uutta asuntoani vain ja ainoastaan omani näköiseksi ja mieleiseksi. Voisinkin tässä välissä tehdä pienen Sneak Peek -postauksen asuntoni sisustuksesta, mitäs sanoisitte tällaisesta ideasta .. ?

  •  •    •  •  

ಌ Quit, Eris Von Sin.
• See you in your Nightmares •

Ps. Fyysinen tilani on huonontunut viime aikoina huomattavasti,
ja se on vaikuttanut jaksamiseni myötä myöskin Bloggaamiseeni. 
- Pyrin kuitenkin postailemaan mahdollisimman paljon ja usein.


○ Eris on WeHeartIt.

3 kommenttia:

  1. Oon ite kans just eronnut joku aika sitten pitkästä suhteesta "sen oikean" kanssa, jota se ei sitten todellakaan ollut. Asioista opittuna, mitään sen ihmeemmin katumatta.
    Olen myös huomannut yllätykseksi kuinka ihanaa onkaan olla sinkku. En oikeastaan millään tavalla edes kaipaa ketään kumppania :) Kiva, että joku muukin on huomannut, kuinka kiva asia sinkkuus voi pitkästä aikaa olla. :)
    Onnea muuttoon ja jaksamisia :)

    VastaaPoista
  2. Oletko nykyään kalju?

    VastaaPoista