• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

.. Ennenkuin on saanut kaiken haluamansa.

 ಌ Hello, My sweet little Bats !

  •  •    •  •  

Ihoni alla asustaa jokin muu kuin minä. Vai olenko se minä, vaikka 
se tuntuu ja vaikutaa joltain aivan muulta. Joltain, mitä en tunnista.

Viimepäivinä tilani on ollut raa'an epävakaa ja epätoivoinen. En tiedä mitä tehdä. En tiedä mitä ajatella. Se Paha pitää minua jälleen tiukassa otteessaan, kiipien sisuksistani kohti kalpeaa ihoani, repien sitä pitkillä sahalaitaisilla kynsillään saadakseen sisäisen synkkyyteni jälleen kukoistamaan. Yritän vastustella, mutta turhaan. Yritän taistella, mutta turhaan. Minulla ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan voimia taistella Sitä Pahaa vastaan. Ei, vaikka jok'ikinen kerta niin kovin yritänkin. Tämä vuosien ajan kestänyt taistelu ei vaikuta päättyvän koskaan. Se Paha tahtoo minut kokonaan itselleen. En ansaitse elämää. En ilman sitä. Se ei anna periki. Se ei anna armoa. Se ei jätä minua rauhaan, ei ennenkuin on saanut kaiken haluamansa. Minut. Mielenterveyteni.

En ole omaitseni, vaan silmieni edessä harsoaa koko maailman sumentava verhous. Näen, mutta en tunnista. Kuulen, mutta en ymmärrä. Elämä eteene ympärilläni, ihmiset sen mukana. Mutta minä pysyn aloillani, vain minä pysyn paikoillani. Näkymättömät kahleet hiertävät ranteitani ja nilkkojani. Kahleet, jotka kiristyvät kiristymistään aina, kun yritän pyristellä karkuun. Aina kun yritän edetä kohti elämää, kohti normaalia arkea. Mutta minä en saa sellaista. Minä en ansaitse sellaista. Se Paha ei anna sen tuleva tapahtuvaksi. Olen niin väsynyt tähän taisteluun, niin käsittämättömän uupunut. Aina kun olen jäänyt nuolemaan haavojani ja sitten päättänyt yrittää uudestaan, putoan vain korkeammalta ja korkeammalta .. Jo yli 10 vuoden ajan.


Mutta entä jos minut ja elämäni on tarkoitettu tällaiseksi ? 
- Sillä minä alan vain vahvemmin ja vahemmin uskoa näin.

  •  •    •  •  


  •  •    •  •  


Lääkityskessäni on jälleen tapahtunut pienimuotoisia muutoksia, kiitos kokoajan vain pahenevan elämäntilanteen. Voxra 300mg aamuisin (äärimmäisten rintakipujen syynä selvisikin olleen Mirtazapin), Sertralin 100mg aamuisin, Seroquel Prolong 600mg iltaisin. Levomepromazine ei toiminutkaan 50mg'lla, enkä oikeastaan tahtoisi lääkkeen käyttöä jatkaakkaan, kun en nuku sen paremmin kuin ilman kys. lääkettä. Lääke saa 50 mg'lla aikaan vain järkyttävän aamukooman, joten tämäkään unilääke ei minulla toimi tarpeeki pienellä annostuskella. Eikä Voxra amfetamiinijohdannaisena piristä tässä tilanteessa tarpeeksiLevareilla saa kyllä jokaisen kanveesiin, mutta jos nostan annostusta enää, en usko jaksavani päivisin tehdä yhtään mitään. Ne vievät jo nyt niin paljon energiaa päivistäni. En jaksa paljoa, todella rajallisesti mitään yhden päivän aikana, mutta nyt, tällä lääkityksellä vielä huomattavasti vähemmän. Makaisin vain kykenemättömänä mihinkään sohvalla koko päivän  ajan.

Kiitos, mutta ei kiitos.


  •  •    •  •  

ಌ Quit, Eris Von Sin.
• See you in your Nightmares •
xoxo, and a lil' bite !

10 kommenttia:

  1. Oletko sä koskaan käyttänyt Insominia? Juu bentso ja ei mielellään määrätä, mutta mä sain sitä äärimmäisiin uniongelmiin. Toki ei voi käyttää joka päivä, koska noh.. toleranssi nousee ja silloin lääke ei enää tehoa, mutta niin, että saisi edes joskus nukuttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole. Mutta taitaa aiheuttaa samaa kuin Levarit ? Vievät seuraavasta päivästä kaiken energian ?

      Poista
    2. Ei vie, ainakaan multa :)

      Poista
    3. Pitää lukea enemmän kys. lääkkeestä. Kiitos vinkistä ! :)

      Poista
  2. Ootko kokeillut ikinä olla ilman lääkkeitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo pelkkä Sertalinia ilman oleminen sai vointini romahtamaan, joten ei, en ole kokeillut olla ilman muita lääkkeita. Minulle tätä ei missään nimessä suositella.

      Poista
  3. Mulla ei toiminu Sertralin,joten se vaihdettiin Optiparin. Elämä muuttui sen ansiosta paljon paremmaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä Sertralin toimii todella hyvin ! Kirjoitin aiemmin siitä, mitä tapahtui kun Sertalin tiputettiin minulta pois. Se oli kamalaa ..

      Poista
  4. Millaisia kokemuksia nyt Voxrasta? Onko se niin kauhea kuin usein kuulee sanottavan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle Voxra on sopinut oikein hyvin ! Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kys. lääkkeestä, ja voin suositella sitä huoletta. En ole huomannut minkäänlaisia haittavaikutuksia. Lääke pitää minut virkeänä unihäiriöistäni huolimatta, kuten lupaakin.

      Poista